/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
220 VÆRD!!!!!
Fra : Est_er_bedst
Vist : 418 gange
220 point
Dato : 31-10-04 20:10

hej... jeg ved godt det ikke har noget som helst med "musik" at gøre... men please er der ikke en der kan hjælpe mig, jeg søger en side... hvor man kan læse om hvad bøger handler om og sådan... skal ha læst "Min bardomsgade" til om nogle dage... men kan ikke nå det. så tror i der er en side hvor man kan læse om hvad hver afsnit handler om, eller sådan ? PLEASE det er MEGET vigtigt for mig... og det er 220 point værd!!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-10-04 20:14

det ville godt nok undre mig hvis der gjorde - men du kunne jo forsøge om du kan låne den som lydbånd på biblioteket så kan du lave noget andet imens du "læser"

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 31-10-04 20:56

Hejsa
Prøv at via søgemaskiner at søg på tove ditlevsen.
Da bogen nok bunder meget i hendes egen barndom.
måske samlet på titel og forfatter.
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : Ravni

Dato : 31-10-04 21:25

tjek central biblioteket: og Tove Ditlevsen.
Her er der både aktikler om omtale af diverse bøger.
Men trikset med at låne bøgerne som bånd er ok - har selv hørt en ordentlig mængde til og fra arbejde + når man arbejder alene.

Accepteret svar
Fra : Snakeeyes

Modtaget 220 point
Dato : 31-10-04 23:39

Hej Est_er_bedst

Prøv at se om du kan finde videofilmen på bibliotekerne, og så kan du jo nemt analysere filmen istedet for bogen, det er da tidsbesparende ihvertfald.

Der står lidt om bogen/filmen her:
http://www.danskefilm.dk/index2.html

Men på dette link ligger der et resume et referat eller hvad du vil kalde det. http://www.studieportalen.dk/opg/pdf/o2476.pdf

MVH
Rikke Christensen

Kommentar
Fra : Snakeeyes

Dato : 31-10-04 23:41

Og jeps linket virker til resumet, det eneste du skal ha er adobe reader

MVH
Rikke Christensen

Godkendelse af svar
Fra : Est_er_bedst

Dato : 01-11-04 16:21

Tusind for svaret Snakeeyes. Det er et af de bedste svar jeg har fået i langgggg tid Takker... Du har HELT KLART fortjent de points!!!