/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Logitech QuickCam overvågning..!
Fra : Stronzo
Vist : 840 gange
25 point
Dato : 30-10-04 17:59

Hey allesamn.. Jeg kan ikke finde et sted i min manual (Logitech QuickCam-manual)
hvor der står noget om -->overvågning<--!! Og jeg kan nemlig heller ikke finde en driver med -->overvågning<--!!
Kan I hjælpe mig med det..?

På forhånd tak..!

MvH Stronzo

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 30-10-04 18:40

Overvågningen findes i et af de medfølgende programmer, og du kan lave indstillingen selv om hvor længe camen skal optege en film, når den registrerer bevægelse.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Stronzo

Dato : 30-10-04 19:01

Hej PH.. Kan du omformulere dit svar lidt?? Det ville være skønt..!

Men hvad er det for et program der følger med også?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 30-10-04 20:38

Ja jeg skal da ikke kunne sige om du ikke har fået et program med på CDèn for du har vel fået en CD med?
Du skriver jo ikke hvilken model du har:
http://www.logitech.com/index.cfm/downloads/categories/US/EN,CRID=1794
Men eller kan du jo hente software her: http://logitech-en-amr.custhelp.com/cgi-bin/logitech_en_amr.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=23&p_sid=rJTRtgph
Desuden kan du hente overvågningsprogrammer som er gratis på nettet.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Stronzo

Dato : 30-10-04 20:43

QuickCam Messenger..!

Har du et godt forslag til et overvågningsprogram??

Kommentar
Fra : Stronzo

Dato : 30-10-04 20:43

QuickCam Messenger..!

Har du et godt forslag til et overvågningsprogram??

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 30-10-04 21:26

http://teliadk.tucows.com/preview/258090.html
http://teliadk.tucows.com/preview/363229.html

http://teliadk.tucows.com/preview/195934.html
http://teliadk.tucows.com/preview/258090.html
Der fulgte et program med til min cam, dog har jeg leget lidt med de 2 nederste, men løb lidt sur i dem, for de var lidt indviklede, så prøv først de 2 øverste.

Logitech no longer ships manuals with our products. Instead, each product comes with a Setup Guide or a Getting Started guide along with an extensive Help file you can access through the software. The Setup/Getting Started guides are simply designed to tell you how to connect the product. Once you have installed the software, open the software and press F1 to view the Help system for more information on using the product.

http://www.logitech.com/index.cfm/downloads/software/US/EN,CRID=1794,contentid=6361
Her kan du jo hente en stor fil på 33 MB der måske indeholder et program, og nyeste driver

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-10-04 21:51

Jeg går ud fra overvågning betyder du er væk fra din pc? Så kræver det jo at din PC er tændt og softwaren er slået til!

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 30-10-04 23:40

Hej Stronzo.
Jeg har selv leget lidt med et program som fulgte med et Pc-blad "PC-Planet" i nr. 11 - det fungerer med alle kameraer, og virker som overvågning. Programmet kan indstilles til at sende dig en mail, hvis der spores bevægelse på Webcam-området.
Du kan downloade en demoversion her: http://www.pysoft.com
god fornøjelse med det Benny

Kommentar
Fra : Stronzo

Dato : 31-10-04 07:30

Til Tedd..!

Selfølgelig ved jeg det..!!

Kommentar
Fra : Stronzo

Dato : 31-10-04 07:30

Til Tedd..!

Selfølgelig ved jeg det..!!

Kommentar
Fra : Stronzo

Dato : 31-10-04 07:46

Jeg kan desværre ikke finde noget på de hjemmesider i har skrevet til mig..!

Og ved dig Palle H. skal man jo betale efter 21 dage..!
Og det skal helst være gratis;-D

MvH Stronzo

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 31-10-04 07:59

Der er overvågnings værktøj i ImageStudio® v7.30 for QuickCam® inde på pallebhansen
link,jeg har selv QuickCam Software Version: 8.4.1 build 1092D og ImageStudio® v7.30 for QuickCam® installeret på min pc til mit Webcam>
QuickCam® Zoom™ - Silver

Manse9933

Kommentar
Fra : Stronzo

Dato : 31-10-04 08:02

Hej Manse9933..!

Kan du afgive en hjemmeside??

Stronzo

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 25 point
Dato : 31-10-04 08:09

http://www.logitech.com/index.cfm/downloads/software/US/EN,CRID=1794,contentid=6361,OSID=1,softwareid=5489

du kan også prøve dette som kom med mit grafikKort A9600xt>
ASUS Video Security 3.0.0.1

http://www.asus.com.tw/support/download/item.aspx?ModelName=A9600%20Series

det virker til de fleste webcam's selv om man ikke har et Asus grafikkort,det er
bedre end det der er i ImageStudio® v7.30 for QuickCam®
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 31-10-04 08:11

du skal ind under Utilities på Asus's HP, nede i bunden

Kommentar
Fra : Stronzo

Dato : 31-10-04 08:12

Hej igen Manse9933..!

Hvad for en af de to syntes du er bedst?

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 31-10-04 08:15

Asus,men du kunne jo hente begge programmer,fordi i ImageStudio® v7.30 for QuickCam®
er der også nogle andre sjove funktioner

Kommentar
Fra : Stronzo

Dato : 31-10-04 08:15

Lige nu er jeg igang med at downloade den fra Asus..! :D

Stronzo

Kommentar
Fra : Stronzo

Dato : 31-10-04 08:16

Oki Manse, jeg prøver dem begge:D

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 31-10-04 08:23

forresten Logitech software er altid bedst at installerer i fejlsikker tilstand,det sørger
for at man ikke får konflikter med antivirus og andre programmer som kører,det er Logitech
software efterhånden berømt for og jeg har selv oplevet det.
Manse9933

Kommentar
Fra : Stronzo

Dato : 01-11-04 17:42

Andre der har gode forslag udover Manse9933..!!

Hvis ikke - så får Manse9933 pointene!!

Godkendelse af svar
Fra : Stronzo

Dato : 19-02-05 13:32

Tak for svaret Manse9933.