/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Siemens SL55 ringetone hjælp!
Fra : palle22
Vist : 404 gange
225 point
Dato : 30-10-04 12:49

Hej
Jeg har købt en siemens sl55. Nu har jeg så været så dum at formattere filsystemet på den, så alle mine ringetoner og spil er væk. Er der et sted på nettet jeg kan hente det igen, gratis?
Jeg har kigget på www.my-siemens.com, men synes ikke jeg kan finde det.
Håber I kan hjælpe.
VH Palle

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 30-10-04 14:09

Er det ikke her du skal finde downloads: Customer Care Cordless Products

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : palle22

Dato : 31-10-04 09:39

Er der ingen der kan hjælpe? Det er ikke under cordless products, da det er en mobiltelefon jeg har...

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 31-10-04 10:37
Kommentar
Fra : palle22

Dato : 31-10-04 11:38

Hmm, det hele lå på den cd der var med telefonen... kan jeg undgå at give mine point væk? Jeg fik ikke rigtigt det svar jeg havde brug for... Men tak for forsøgene

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 31-10-04 11:50

Dine points er brugt når der er kommet svar i et spørgsmål....og det er ikke kvaliteten af svaret, der afgør det

Du har set det her tidligere, eller......http://www.kandu.dk/dk/faq.asp#20

Det er god latin, at lukke sine spørgsmål når der på den ene eller anden måde er kommet svar.
Hvis man ikke får det helt rigtige svar, så kan pointene tildeles den, man synes der er tættest på....og ikke
til sig selv

Jeg havde i starten misforstået dit spørgsmål. Jeg troede det var mobilens software du ledte efter

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : palle22

Dato : 31-10-04 12:09

som heller ikke ligger under cordless products... Jeg venter lige lidt med pointene, måske kan jeg bruge dem i en anden sammenhæng

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 31-10-04 12:21

palle22> nej, det var under Customer care Mobile phones ---> Downloads.

Så vidt jeg ved er pointene trukket fra din konto...så det med at bruge dem i anden sammenhæng forstår jeg ikke lige.
Men pyt med det...du har retten til at bestemme

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : palle22

Dato : 31-10-04 12:26

Jeg kan jo love disse points til en anden, hvis jeg får hjælp...

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 31-10-04 13:34

palle22> Ja, selvfølgelig kan du det !

mvh
jakjoe

Accepteret svar
Fra : berpox

Modtaget 225 point
Dato : 31-10-04 22:06

Hej Palle - så har jeg skrevet lidt i denne tråd

mvh Berpox

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 31-10-04 22:34

Det har jeg også

mvh
jakjoe

Godkendelse af svar
Fra : palle22

Dato : 31-10-04 22:41

Tak for svaret berpox.