/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
overføre spil
Fra : dims
Vist : 606 gange
100 point
Dato : 29-10-04 10:16

Hej

Jeg vil lige høre om der er nogen der kan fortælle mig hvordan jeg overføre diablo til en anden computer.

Min søn er kommet ret langt i diablo og er meget ked af at det skal slettes

Accepteret svar
Fra : soyeljefe

Modtaget 110 point
Dato : 29-10-04 10:53

Du skal bare gå ind i biblioteket hvor spillet ligger...der kan du finde hans savegames og overføre dem (via cd/diskette/netværk)

Kommentar
Fra : soyeljefe

Dato : 29-10-04 10:55

Og hvis du forresten skal overføre selve spillet:

Installere det på den anden (og overføre de gamle savegames)

Eller få overført installationsfilen fra den gamle pc.

Godkendelse af svar
Fra : dims

Dato : 30-10-04 16:39

Tak for svaret soyeljefe.