/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hvilken tlf
Fra : pipzi
Vist : 726 gange
50 point
Dato : 28-10-04 16:22

Hejsa.

Jeg har lige et spørgsmål. Jeg har valget mellem to mobiltelefoner, den ene er en panasonic x70 og den anden Nokia 6610i, begge koster for mig 1140 uden abonnement. Hvilken ville i vælge hvis i skulle købe en af de to ? Jeg plejer at holde mig til Nokia, men kunne godt tænke mig noget nyt. Men alligevel, hvordan er fx ordbog i panasonic, er den let at skrive sms på osv.

Kommentar
Fra : H2

Dato : 28-10-04 16:38

jeg kender flere der er gået væg fra Nokia og de kommer tilbage til Nokia igen.
Min bror har en 6610. Den er meget robust og har det der er nevendig. Han er mekaniker og bruger den på arbejde og det holder den til.
Henrik

Kommentar
Fra : ibenboel

Dato : 28-10-04 16:40

Tja vi er også til nokia hjemme hos os, men vi har en panasonic hjemmetelefon (sådan en bærbar en med en base) og den er faktisk rigtig nem og overskuelig, den har også windowsmenu, hvis du forstår hvad jeg mener. God lyd og god og nem at opsætte/ændre indstillinger i.

Meeenn jeg er nokia-fan - den er pænere og blødere i formerne, hvor panasonicen virker mere kantet (jeg har dog ikke set den du beskriver)

Kommentar
Fra : olars

Dato : 28-10-04 16:41

Hejsa.

Jeg vil vælge Nokia 6610i. Da jeg har erfaring med Panasonic x70 hvor der er problemer med software osv.

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 28-10-04 16:42

Det jeg er faldet for i den Panasonic, er netop designet. Men jeg hælder også meget til Nokia 6610i... Jeg ønsker nok mest at få det at vide med sms... Da det er vigtig at det er let at skrive. Begge har kamera indbygget, og det er nok det jeg gerne vil have.

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 28-10-04 16:45

Vælg Nokia - en meget brugervenlig telefon.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 28-10-04 17:04

Nokia, uden tvivl... Og med SMS er Nokia genial, der er bl.a. intelligent ordbog og genvej til at skrive SMS.
(genvej=1 tast"

Sååå, Nokia er den du skal have...

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 28-10-04 17:14

Er der mon nogen som kender en side, hvor man kan sammenligne de to telefoner ? Jeg ved at på nokias side, kan man sammenligne alle nokia telefoner. Det skal dog ikke være priser, men hvad de kan.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 28-10-04 18:14

skal ikke købe nokia 6610i hvis det er pga. kameraet så ville jeg vælge ind lidt dyre model
men ville til "hver" ind tid vælge nokia.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 28-10-04 18:19

Prøv mobilpriser.dk der kan du i hvertfald finde de to telefoner og så sammenligne dem. Det er dog ikke som på Nokias side.

Ellers er det ned i en tele butik og se begge mobiler "live", så er det også et mere realistisk indtryk du får.

Accepteret svar
Fra : Samsung

Modtaget 50 point
Dato : 29-10-04 11:33

Er enig med rotw; du skal ihvertfald ikke vælge 6610i, hvis du ville finde en med kamera da kameraet i dette model er noget lort.

www.gsmarena.com er en god side for mig for at sammenligne telefoner. Jeg bruger den selv hvis Jeg skal have et nyt. Ved ikke om du ville synes om det.

Ellers er der også http://www.mobilvalg.dk/

Godkendelse af svar
Fra : pipzi

Dato : 29-10-04 18:01

Mange tak for svaret Samsung. Jeg har besluttet mig for, at det bliver Panasonics telefon. Jeg har været inde i byen idag og set dem begge, og cameraet er klart bedst i Panasonic. Brugervenlig skulle den også være. Og en meget fed side du der gav link på