/ Forside/ Teknologi / Hardware / Modem / Spørgsmål
10  bredker 320
Goldcard
Fra : ziggy99
Vist : 1333 gange
400 point
Dato : 27-10-04 20:54

Jeg har goldcard og brænder , men min datter kom til at opdatere viasat og nu er jeg legeglad med at slette disse opdateringer, da jeg abonnerer på Viasats grundpakke. Spørgsmålet er nu om jeg kan bruge kortet til andre programmer...jeg har satelit og kan tage alle programmer: Sirius, Hotbird, Astra...m.v.

Kommentar
Fra : makholm

Dato : 27-10-04 22:13

du bliver nød til at fortælde vilken reciver du har /ca moduler

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 27-10-04 22:16

Det er en Humax vaci 5350

Kommentar
Fra : makholm

Dato : 28-10-04 01:23

Hej igen ok den er til Viaccess så hvid du skal modtage andre skal du have et ca modul du kan se inde på
www.lyngsat.com/hotbird.html
www.lyngsat.com/28east.html
www.lyngsat.com/sirius.html

hvilke kodesystemer kanalerne bruger og hvad freq de ligger på osv.

total oversige over europa www.lyngsat.com/packages/europe.html

hvad angår koder til div canaler kan du læse dig til det her http://stopstop.mine.nu/index2.html og http://www.sathack.com/index.php?sat=home

Kommentar
Fra : rimisu

Dato : 02-06-05 22:18

Hej med jer.

Det er dejligt med sådan en debat side, der for man en masse ting at vide.
Jeg har dog et spørgsmål: jeg har en digital reciver som jeg har set viasat med,
og nu vil jeg høre om jeg kan instille parabolen sådan så jeg kan se de gratis
kanaler på astra ??

Mvh Michael