/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Stop Tyven
Fra : mahir
Vist : 569 gange
100 point
Dato : 26-10-04 18:33

Håber der er nogle der kan hjælpe?:)
Det er således at jeg så et program på TV DK.(Stop tyven)
Hvor der i programmet blev monteret noget gennemsigtigt film på et vindue, der efter kunne man hamre og slå løs på ruden uden der "skete noget"
Er der nogle der ved hvor man kan købe dette produkt????

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 26-10-04 19:15

Hejsa

Har du prøvet og kigge på www.stopindbrud.dk ?

Hilsner fra Nuserpigen

Accepteret svar
Fra : Nuserpigen

Modtaget 110 point
Dato : 26-10-04 19:18

Hej igen....

Tror jeg har fundet det her : http://www.stopindbrudstyven.dk

Håber det kan bruges

Hilsner fra Nuserpigen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-10-04 19:30

http://www.stopindbrudstyven.dk/ ja nemlig - dyrt klisterpapir *G* Lur mig om ikke den der VIL ind nok skal komme det alligevel - men det stopper da en del at de glassplinter der ellers ville komme.

Du kan foriøvrigt få både slagfast og skudsikret glas for den sags skyld - prøv at sammenligne priserne !

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 26-10-04 22:35

Mange indbrudstyve aflister ruder for at kunne komme ind lydløst og så hjælper det jo nok ikke med "klister" på vinduet og om ikke andet vil dette "klister" nok dæmpe lyden hvis der bliver smidt en flise igennem.
Naboovervågning gerne med alarm der ringer til naboen ved indbrud det virker, eller som jeg der ikke har naboer, en stor territorie hævdende hanhund med et godt dybt vov.

Godkendelse af svar
Fra : mahir

Dato : 27-10-04 01:22

Tak for svaret Nuserpigen.