/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Kopiere Cd til Mp3
Fra : LNM
Vist : 359 gange
100 point
Dato : 24-10-04 17:08

Hjælp.. min datter har fået en Mp3 afspiller, og nu har jeg lovet musik på den...

Jeg har prøvet at opgradere til media player 10 , men går jeg ind på Installationsoversigten på Windows update får jeg kun Media Player 9 og når jeg forsøger at kopiere musik er det eneste format jeg får: Windowsmedia lyd !!

Til Mp3 afspilleren er et program der hedder Sound Convert Tool med output Options WAV file og Mp3 file,

Jeg har Winows 2000 !!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-10-04 17:22

Prøv dette http://lame.sourceforge.net/ så kan du lave mp3 filer

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-10-04 17:25

Du skal downloade det herfra http://www.yuansoft.com/download.html

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 24-10-04 17:25
Kommentar
Fra : holniels

Dato : 24-10-04 17:30

Er der ikke en rip. funktion på mediaplayeren,den sku du ku stille til mp3 under options.

Kommentar
Fra : hamsen

Dato : 24-10-04 19:37
Kommentar
Fra : Linkin

Dato : 02-11-04 20:11

Hejsa!
Du kan også bruge cdex, du søger bare på ordert på google, åbner en af de første links, og downloader det. Derefter putter du cd'en i computeren og går ind i programmet, her markerer du de numre der skal laves om til MP3 filer, højreklikker på det og trykker så på "Extract cd track(s) to MPEG file". Samtidig med at programmet laver numrene om laver den også en mappe på computeren og gemmer dem der i.
Håber du kan bruge det, fik faktisk anbefalet dette hos TDC hvor jeg købte min MP3 afspiller :)

Hilsen Linkin