/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
tvout på geforce3 ti200 128 hjælp????
Fra : Christiank
Vist : 394 gange
50 point
Dato : 25-07-02 23:14

jeg kan ikke få min computer til at vise et billede på tvèt. min fjærnbetjæning har hunden spist, så jeg kan ikke slå det over på av, men er det også nødvendigt når jeg har et s-vhs med scart kabel så burde det kunne ses på alle kanaler eller hvad??

Accepteret svar
Fra : strarup

Modtaget 60 point
Dato : 25-07-02 23:29

Hej Christian,

øh... nej det mener jeg ikke man ka'... jeg har ihvertfald ikke oplevet det... de alm. kanaler er indstillet til at modtage tv-kanalerne... og AV'en er reserveret til at modtage signaler fra f.eks. videoen eller computeren...

men har du ikke mulighed for at slå den over på AV manuelt?
eller hvordan skifter du ellers mellem de forskellige kanaler?

virker dit grafikkort ellers godt nok, og fik du løst dit andet problem med det?

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : HIM_PiratWare_com

Dato : 26-07-02 01:41

ja du er sku nok næd til at købe en ny fjernbetjæning.. hunde får nogle sjove ider en gang i mellen

Kommentar
Fra : cad

Dato : 26-07-02 12:45

Man kan da købe programmerbare fjernbetjeninger til ca. 300,- , --- var det ikke nemmere ??? :-}

Kommentar
Fra : Christiank

Dato : 26-07-02 16:09

jeg har købt en ny remote idag og min putter kører max det hele virker som det skal tak for hjælpen :)

Godkendelse af svar
Fra : Christiank

Dato : 26-07-02 16:10

Tak for svaret strarup.