/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Billig Dinitrol (eller?) undervognsbehan~
Fra : Malkekoen
Vist : 2243 gange
200 point
Dato : 21-10-04 10:37

Skal bruge en god, grundig og komplet undervognsbehandling af min Skoda Felicia. Det skal være med et Bitumen-produkt (Mercasol, Dinitrol osv.). Er der nogen der kender et godt sted - og nok så vigtigt BILLIGT :) - på Sjælland? Skriv meget gerne tlf. nr. eller e-mail på, hvis det haves.... Kontakt evt. på saltor@wanadoo.dk.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-10-04 12:08

Jeg ved ikke om du kender denne side http://www.dinitrol.dk/index.php?ID=12&lang=da du skal gå ind under menupunktet Forhandlere. Jeg har selv for mange år siden brugt denne http://www.dinitrolvalby.dk/ og dengang var de særdeles gode. Du kan som sagt i det link jeg har lagt, finde mange på Sjælland der bruger Dinitrol.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Malkekoen

Dato : 21-10-04 12:24

Mange tak for linket. Jeg kunne dog også godt tænke mig nogle henvisninger til mere "uautoriserede" Dinitrol (eller lign.) værksteder. Det kunne jo være, at ikke alle er ligeså dyre som de autoriserede værksteder.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-10-04 12:36

Ok dem kender jeg ikke ingen af, men til gengæld er jeg overbevist om, at uautoriserede ikke har garantiordninger.
Du kunne måske se lidt på Goggle indtil der kommer et andet indlæg. Her er linket http://www.google.dk/search?hl=da&q=Undervognsbehandling&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=lr%3Dlang_da
Held og lykke i din videre søgning.

//bentjuul

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-10-04 14:35

Nu tror jeg heller ikke, at de "uatoriserede" ville være så glade for at blive kendt på den måde, idet det af hensyn til miljølovgivning o.s.v. kunne blive en særdeles dyr affære hvis der blev fundet ud af, at den slags bliver udført på værksteder der ikke er godkendt til det.
mvh dova

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 21-10-04 16:38

Pas på ikke at få det gjort for billigt, man får hvad man betaler for (dog ikke altid, men for det meste) gå til et ordenligt værksted. Jeg har en gang brændt fingrene på en undervognsbehandling. Det var simpelthen ikke udført ordenligt. Det viste sig da jeg skulle sælge min bil en måned senere, da de nye købere forlangte at se undervognen. De havde ikke været inde alle steder, ja jeg tror kun ca 70 % af undervognen var behandlet.

Kommentar
Fra : Malkekoen

Dato : 21-10-04 17:06

Jeps, skal nok være opmærksom på, at kvaliteten af arbejdet skal være i orden. Mht. miljølovgivning osv, så er det jo ikke ulovligt at behandle sin vogn selv. Dermed må det også være muligt for mindre værksteder at udføre dette arbejde. Det var i hvertfald min tanke, og var også derfor jeg stillede spørgsmålet.

Men tilbage til kernen............. forslag til gode, billige steder ???

Kommentar
Fra : Malkekoen

Dato : 24-10-04 19:50

Ingen ???

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-10-04 21:47

Jeg vil foreslå dig at prøve at tale med det værksted du plejer at bruge eller du kan forhøre dig på de værksteder der er i dit lokalområde, det skulle vel være nok være muligt at de kender et værksted der kan udføre den undervognsbehandling du ønsker.

//bentjuul