/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hvor kan jeg købe..
Fra : andreas_andersen
Vist : 421 gange
100 point
Dato : 24-07-02 18:51

Hejsa igen herinde, GOD SOMMER,

Jeg spekulerede på hvor jeg kan få fat i Polini Evo(lution) variator, gerne links...
Jeg har en PGO dr big...

Hilsen Andreas Andersen

Kommentar
Fra : andreas_andersen

Dato : 24-07-02 19:38

Man kan ikke finde det inde på www.scooter-racing.dk til PGO dr big... Så derfor afvist svar..

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 24-07-02 20:52

helt iorden

Kommentar
Fra : andreas_andersen

Dato : 24-07-02 21:57

Jamen kan du finde Polini racing EVO variomatic? JEg har svært ved at finde den inde under HOT50...

Kommentar
Fra : HIM_PiratWare_com

Dato : 25-07-02 00:03

polini.com

Kommentar
Fra : andreas_andersen

Dato : 25-07-02 00:24

Men på www.polini.com er det jo kun udvalg man kan se og ikke købe tingen direkte på nettet?
ellers tak HIM_piratWare_com..........

Kommentar
Fra : HIM_PiratWare_com

Dato : 25-07-02 03:20

sorry... det vidste jeg ikke... men surfer da lige lidt rundt efter dem

Kommentar
Fra : HIM_PiratWare_com

Dato : 25-07-02 11:49
Kommentar
Fra : Japse

Dato : 25-07-02 17:49

du er heller ikke til at hjælpe, jeg har jo skrevet til dig at du kunne jo ringe til Motoline men det er måske for meget????

Kommentar
Fra : ktjensen

Dato : 04-08-02 21:24

prøv www.rollershop.de

mvh ktj

Kommentar
Fra : andreas_andersen

Dato : 04-08-02 21:37

Jamen det er jo ikke evolution, men den almindlige... Den findes måske ikke? eller hva til PGO?

Kommentar
Fra : karathjen_88

Dato : 12-10-02 16:10

Hvis di kikker på www.thansen.dk Tror jeg at du finder noget

Kommentar
Fra : Japse

Dato : 12-10-02 22:13

Thansen ja ja I lærer det aldrig, man skulle tro i havde penge nok... især når vi andre fortæller i klyng at det er noget lort de handler med.. men OK. så tjener Thansen igen på jer hvad de har tjent på vi andre.

Kommentar
Fra : delimis

Dato : 13-10-02 20:28

tjek www.scooter-attack.com, der burde du finde noget...

Kommentar
Fra : Master_uj

Dato : 06-11-02 20:49
Kommentar
Fra : danielkvist

Dato : 12-11-02 19:35

Prøv på www.scootz.dk der kan du sikkert finde det du leder efter.