/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
puch maxi tun ..
Fra : Nikker
Vist : 731 gange
50 point
Dato : 19-10-04 19:30

hej.. jeg har tænkt mig at købe en 70cc 45mm athena cylinder
så ville jeg høre hvor hurtig den kommer til at køre, har også bi turbo på ..

så ville jeg også høre om jeg skal skifte karburator ( jeg har en firkantet )

og om der er andet jeg skal skifte?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 19-10-04 20:02

Du er nødt til at skifte karburator, den firkantede er alt for lille.
Du kan købe: http://www.west-import.dk/
KARBURATOR DELORTO 18MM
STUDS RUSTFRI 20mm
Og et powerluftfilter der passer på.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Nikker

Dato : 19-10-04 20:23

hva koster sådan en ca ? og er det svært at skifte ?

hvis du har noen gife tips sp bare kom med dem :D

Kommentar
Fra : Nikker

Dato : 19-10-04 20:25

og er choker svært at få til at virke?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 19-10-04 21:16

Næ chokeren sidder fast på, så der er ingen kabler
Priserne kan du jo se ved west import, også på cylinderen.
udstødning bør du også købe en "Bad Snake" ny model er klart at anbefale.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Nikker

Dato : 20-10-04 13:42

okay men sker der noget ved at jeg kører med den firkantede karburator samtidig med den nye cylinder?

Kommentar
Fra : jeansgade

Dato : 20-10-04 19:00

Stemlet skulle gerne sætte sig, eller prøve på det.Men held og lykke!

Kommentar
Fra : BOFFEL

Dato : 21-10-04 12:09

hvis det er 12 mm. kabu du har til standart så kan du slæt ikke få det på studsen !!!!

Kommentar
Fra : kalleq

Dato : 22-10-04 14:19

en udstødning som jeg har haft utrolig stor glæde af er snake/circuit...

Kommentar
Fra : jk6

Dato : 23-10-04 23:31

jeg havde engang en maxi der kørte med 45 mm eurocylindro og rund 12mm karburator og det kørte fint... du for dog ikke ret meget ydelse hvis du kører med lovlig karburator, men den kan sagtens holde til det. Dysen skal blot have den rigtige størrelse så blandingsforholdet kommer til at passe. Hvis blandingsforholdet er korrekt så svarer en lovlig karburator jo bare til at du kører med halv gas med en større karburator...

Kommentar
Fra : BOFFEL

Dato : 21-12-04 22:00

hey mester dit spørgsmål har stået ebent længe husk lige at lukke det!