/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
sims 2 - spg. vedr. body-shop
Fra : LarsLindevall
Vist : 523 gange
70 point
Dato : 18-10-04 16:19

Når man laver en simmer i enten bodyshop eller i selve spillet (sims 2), og når man skal vælge hudfarve, hvordan får man så adgang til den kategori der hedder "speciel hudfarve" - der sker intet når man trykker på den...som om den er låst eller noget....

Forstår ikke helt hvorfor den "option" er der når man alligevel ikke kan bruge den? Det mærkelige er man på det brugerdefinerede indhold kan se simmere der er både grå og grønne i hovedet!

Hvordan gør man??

Håber her er en sims-ekspert der kan hjælpe mig! mvh lars

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 18-10-04 16:30

De specielle farver kan vist kun "unlockes" ved at udføre "missioner" i spillet..

Kommentar
Fra : LarsLindevall

Dato : 18-10-04 16:43

Er der nogen der kan uddybe det?????

Hvilke missioner????

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 18-10-04 16:44

altså fx. få et alienbarn og sådan ..

Kommentar
Fra : LarsLindevall

Dato : 18-10-04 16:51

og hvordan er det så lige man får et alienbarn????

Der findes ikke evt. en kode så man kan unlocke de specielle farver vel???

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 18-10-04 17:03

Du kan få et alienbarn ved at gå ind i huset med de tre brødre ude i ørkenen. Så sæt den ene til at kigge på stjerner gennem det store teleskop

Kommentar
Fra : LarsLindevall

Dato : 18-10-04 17:05

dumper der så bare et barn ned til dem eller hva??

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 18-10-04 17:20

nej, så "føder" en af mændene det ..

Kommentar
Fra : LarsLindevall

Dato : 18-10-04 17:44

har gjort som du sagde men intet blev unlocked.....

Men tak for hjælpen alligevel....

Nogen andre som har nogen forslag????

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 18-10-04 18:04
Kommentar
Fra : LarsLindevall

Dato : 18-10-04 22:11

det var jo desværre sims 2 det drejer sig om men tak alligevel.....

Nogen der ved hvordan man i sims 2 får unlocked "speciel" hudfarver????