/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
No max population til Age of Empire???
Fra : jjhj
Vist : 347 gange
125 point
Dato : 16-10-04 20:33

Hejsa....

Jeg er blievet lidt nostagist og er begyndt at spille Age of Empire igen.... men....
Fra dengang det blev lavet og til nu er der sket nogle forbedringer på strategi spillene.... FX: at der næsten ikke er nogle Mas Population i spil mere...

Mit spørgsmål er, ER DER NOGEN DER KENDER ET MOD TIL AOE HVOR MAN SLÅR MAX POPULATIONEN FRA!!!!

Hilsen JJHJ

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 16-10-04 20:37

tjaaa jeg vil faktisk også gerne vide det, men tror du ikke der er max pop på fordi at hvis man bare trænner og trænen vil det i sidste ende resutere i at maskinen ikke kan trække det mere, en computer modstander vil gå helt amok så hehe.

Kommentar
Fra : jjhj

Dato : 16-10-04 20:39

hihi... det kan du så have ret i... men det kunne jo være!!!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-10-04 23:04

I skal bare købe fortsættelsen "Age of Kings" og udvidelsen til denne "The Conquerors"

De kan klare det.

Hele Age of Empires kan fåes (læs købes) for ca 200.- (4 cder).

Og så kan den meget mere end det gamle men fungerer på samme måde.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-10-04 23:09

I øvrigt er her verdens bedste AOE hjemmeside med masser af tips og trix samt downloads af nye baner.
http://aoe.heavengames.com/downsnew/aoeindex/dwncampaign.shtml