/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Du lyver
Fra : pipzi
Vist : 333 gange
95 point
Dato : 14-10-04 15:19

Denne film søger jeg... Det skulle være en fransk film, men kender desværre ikke originaltitlen. Men hvis nogen kan hjælpe mig, vil jeg blive rigtig glad. Den skulle efter sigende handle om pige der bliver misbrugt af sin far. Vil blive meget glad, hvis nogen kan hjælpe mig.

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 14-10-04 15:41

Har du slet ingen andre oplysninger?
Frieda

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 14-10-04 15:44

Hej Marie!
Det minder mig om en film, jeg så engang for flere år siden, en fransk film, jeg TROR nok, den hedder "Du lyver", men er ikke sikkert. Måske kan den skaffes på en eller anden måde, måske lånes på biblioteket? Nogle år senere blev den vist på DR2 (som jeg ikke kan tage...). Den handler om en lille pige, der bliver misbrugt af sin far, som er så uendelig ensom, og ingen tror på hende...

Det er det jeg har på den...

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 14-10-04 15:44

Hov, glemte lige, at titlen på dansk er jeg HELT sikker på, den hedder Du lyver