/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Smag og behag?
Fra : Loveme
Vist : 610 gange
50 point
Dato : 14-10-04 12:40

Det er gudske lov en smagssag, men ærlig talt, findes der ikke længere piger som ynder at være naturlige?

Jeg tænker her på, en naturlig kønsbehåring (dog studset) og naturlige atributer, uden silicone? Ser man pigerne i div. blade, er de alle sammen barberede forneden eller har kunstige bryster. Det er sgu da ligeså sexet at se en pige i et par små gennemsigtige trusser hvor man kan ane den yndige kønsbehåring.
Med al respekt for de følelser som fører med sig når man er glatbarberet, så kunne de jo
nøjes med at barbere deres kønslæber, så dusken står flot på venusbjerget.

Hvad er jeres mening?

Accepteret svar
Fra : Trinethk

Modtaget 60 point
Dato : 14-10-04 13:38

Tror min mening ligner din en del :)
Men at nogle kvinder vælger at få silicone bryster, kan jeg dog i nogle tilfælde godt forstå. Jeg tror det kan være svært at føgle sig som kvinde, hvis man aldri oplever at få bryster.
At havde bryster er noget at det mest kvindelige, så det kan være meget mærkeligt og forstyrende ikke at få dem :(
Self. skal der være grænser, der er jo ikke nogle grund til at få lavet en stor D-skål om til en F-skål :S
I såfald er det et andet problem, end manglende kvindelighed man lider af.

Godkendelse af svar
Fra : Loveme

Dato : 14-10-04 13:42

Tak for svaret Trinethk.