/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Sims 2 Hakker i spillet
Fra : showgirl
Vist : 506 gange
50 point
Dato : 12-10-04 13:33

Hejsa...

Håber lige der var en som kunne svarer mig på dette spørgsmål...

Når jeg har spillet mit sims 2 i kort tid begynder det at hakke i spillet og går meeega langsomt..???
Hvordan kan det være...?? Det tager evigheder om at trække musen fra den ene ende af skærmen til den anden... #GAAAB#

Mvh. Showgirl

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 12-10-04 14:00

Er det computeren der er ved at være lidt langsom? Sims 2 kræver vist en del ressourcer..

\\->Dennis

Kommentar
Fra : showgirl

Dato : 12-10-04 14:15

naaah.. jeg har en 1200 mhz.600 mb ram og rigeligt med plads... så det kan da ikke være det??? Ka det

Kommentar
Fra : calista

Dato : 12-10-04 14:15

Mit bud er at du ikke har den processorhastighed spillet kræver, og at du sikkert heller ikke, har RAM nok.
Spillet kræver (i originalversionen) 800mhz processor, min 256 mb ram, 3.5 gb harddisk og et grafikkort med min 32mb ram...
Kører selv med en 700mhz processor, og det HAKKER og HOSTER!!

Kommentar
Fra : calista

Dato : 12-10-04 14:17

Hmm...Hvilket grafikkort har du?
Spillet kræver et der er T&L kompatibelt (T&L står for Transform & Lightning)

Kommentar
Fra : dynamicduo

Dato : 01-03-05 14:00

Kig generelt under din opsætning inde i spillet - du kan slå skygger fra og andre ting, som vil få det til at gå hurtigere