/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Rip af CD med copy protect
Fra : affe
Vist : 295 gange
75 point
Dato : 11-10-04 19:07

hej har en Cd som jeg gerne vil ligge på min harddisk, men problemet er der er copy protect på cd'en, nogen der kender et program der kan gøre så de kommer ned som mp3 på min harddisk?

Mvh Affe

Kommentar
Fra : xick

Dato : 11-10-04 19:12

Jeg er ikke helt sikker på det fungerer, men prøv med programmet CDex!

Programmet er gratis og kan hentes her: http://prdownloads.sourceforge.net/cdexos/cdex_151.exe?download

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 11-10-04 19:41

ellers kik her http://www.sikkopi.dk/

mvh granslam

Kommentar
Fra : xick

Dato : 11-10-04 19:44

Jep CloneCD er et rigtig godt program til at kopiere cd'er med! Men det var jo ikke lige det han spurgte om! Men hvis du først bruger CloneCD til at lave en img-fil og åbner med DEAMON-tools, så er kopi-beskyttelses brudt...

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 11-10-04 19:56

nu er det jo sådan at du kan lave et image som ligger på hd med clonecd og så er der div vejledninger samt scanne hvilken copy protect program der er tale om og hvordan du bryder det

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 11-10-04 19:57

nu er det jo sådan at du kan lave et image som ligger på hd med clonecd og så er der div vejledninger samt scanne hvilken copy protect program der er tale om og hvordan du bryder det
så xick læs lige hvad der er på siden inden du udtaler dig

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 11-10-04 19:58

hovsa

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 11-10-04 20:22

alcohol 120% kan tricket

Kommentar
Fra : xick

Dato : 11-10-04 20:22

granslam.. hvis du nu læser hvad jeg skriver inden du kritiserer mig, så er vi ovre det hele! jeg skrev at han jo ikke ville kopiere sin cd, og begefter skrev jeg at han kunne gemme som img og åbne med deamon, og så var kopibesjyttelsen brudt - så kan han 100% sikkert rippe sin cd, hvis han ikke kan fra den originale..

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 11-10-04 20:26

ja ja jeg kan godt læse men har du over hovedet kikket på siden andet end clonecd der står det hele samt div programmer