/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Afståelse af cafe ?
Fra : bong
Vist : 597 gange
100 point
Dato : 11-10-04 13:04

Kan nogen fortælle mig, hvor på nettet jeg evt. kan sætte min cafe til "salg" ? Det er lejede lokaler, så det handler kun om afståelse ? Jeg er ikke interesseret i at benytte en dyr erhvervsmægler

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 11-10-04 14:22

Mener du der stadig er en potitientel kundekreds der måtte være "penge i", og er der stadig et varelager?, hvis nej, hvorfor opsiger du så ikke blot lejemålet.
Eventuel inventar kan du formentlig sælge.

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 11-10-04 17:49

Hvor ligger din Cafe henne? Hvor stor er den? Hvor meget skal du have for?

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 100 point
Dato : 11-10-04 20:22
Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 11-10-04 20:33

jakjoe, nu må du tænke på, at du refererer til egne butikker, og ikke lejede, så prisen er nok en anden end de man ser i linkene.
Det man kan sælge er kundekredsen og evt. inventar og restlager, bygningerne er stadig lejede.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 11-10-04 22:04

ellebye> Der er blevet spurgt om et sted for annoncering , og det er det jeg henviser til.
Alt det andet skal <bong> nok selv klare.

Men hvis henvisningerne ikke kan bruges...tja så er der ikke noget at gøre ved det.

mvh
jakjoe

Godkendelse af svar
Fra : bong

Dato : 12-10-04 19:11

Tak for svaret jakjoe. Jeg prøver et af de oplyste links.

Kommentar
Fra : bong

Dato : 12-10-04 19:16

Til Syllemus: Cafeen ligger på Vesterbro, er nyistandsat, 60 kvm, mdl.leje 5300. Afståelse 98000. Evt .mail re@tele2adsl.dk

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 12-10-04 20:59

Tak skal du ha´