/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Wolf.....wolfpack....?
Fra : nytcam
Vist : 466 gange
200 point
Dato : 10-10-04 20:16

Jeg leder efter et gemmel pc spil der gik ud på at man var en ulv som så skulle finde mad til sig selv og sine unger...
Jeg kan ikk rigtig huske hvad det hed og har søgt og søgt på nettet men uden held...
Er der nogen der kan huske det og hvad det hedder og evt hvor man kan få det...?

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 10-10-04 20:51

Siger mig ikke noget.
Men jeg tror at jeg kan udelukke dem, du nævner. Wolf (eller Wolf3D) leder tankerne hen på det legendariske Wolfenstein, som vist er forløberen for det vi kender som DOOM i dag. Spillet foregik i førerbunkeren og gik ud på at skyde en masse tyskere og chæferhunde.
Wolfpack var et spil, hvor man manøvrerede en u-båd i krig.

Kommentar
Fra : nytcam

Dato : 10-10-04 21:16

ja ikk....
jeg kan ikk huske om det msåke hed nået med cub's(altså unger)
der var os et om løver i samme stil....
hvis bare man ku huske navnet

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 10-10-04 22:29

Prøv at surfe lidt på http://www.abandonspil.dk/ måske er du heldig

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 10-10-04 22:32

Der er faktisk et spil der hedder Wolfpack... Udgivet af Brøderbund i 1990

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 10-10-04 22:34

... Men det var et krigsspil fandt jeg lige ud af