/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Linux / Spørgsmål
10  BjarneD 875
ødelagt system fil
Fra : claire
Vist : 339 gange
50 point
Dato : 09-10-04 16:43

Hej
Jeg har en ødelagt fdf.sys fil, og et kæmpe problem med cd recording software, det medfører deaktiverede filer, hvordan kan jeg genoprette disse fil.er Det betyder bla. at jeg ikke kan sætte min mp3 player til, pc vil ikke lave et flytbar harddisk. Jeg har windows xp. Jeg har forsøge at installere windows xp igen, men det kan pcén ikke, fejlmeddelserner er :beskadigt fd.sys fil og der kører allerede en kopi af windows xp

Håber at der sidder en der kan hjælpe mig,
på forhånd tak
claire

Kommentar
Fra : briani

Dato : 09-10-04 17:20

Hejsa

Jeg ved ikke om det her kan hjælpe på proplemet,men det er da et forsøg værd

Gå i start - kør - skriv: sfc /scannow
Der skal være mellemrum mellem sfc og /
Og du skal have din Windows XP Cd i drevet mens du foretager dig dette.

Det der sker med denne kommando, er hvis du har mistet eller fået ødelagt en systemfil, så bliver den repareret/gendannet.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-10-04 17:27

Du har lagt spørgsmålet i Linux.
Måske bør du oprette et spørgsmål i denne kategori:
http://www.kandu.dk/dk/emne/30701
med bare et point og henvise til dette spørgsmål:
http://www.kandu.dk/dk/spg/51113
Så er der en chance for at der kommer flere og hjælper dig.

Men har du prøvet at "sætte" comp tilbage til et gendannelsespunkt hvor den kørte godt.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-10-04 19:24

Brian - jeg ser nu at du har lagt et indlæg - men det så jeg ikke da jeg skrev.

Annuller spørgsmålet
Fra : claire

Dato : 17-01-07 16:14

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål