/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Kabe-forhandler i Sverige!
Fra : ymot
Vist : 3616 gange
75 point
Dato : 09-10-04 15:42

Jeg er interesseret i at vide, hvad en Kabe-campingvogn koster i Sverige!
Kender du priserne - eller kender du en hjemmeside, hvor man kan se dem?
Jeg vil nemlig gerne sammenligne priserne i Danmark og Sverige.
Mvh Otto

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 85 point
Dato : 09-10-04 15:47

http://www.kabe.se/se/index.html
Klik på återförsäljare så får du en lang liste på forhandlere.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-10-04 16:28

Ved så ikke lige prisen på den der, men ved at svenskere ofte køber campingvogn i Danmark fordi de underligt nok er dyrere derovre end her.
Jeg har en bekendt i Nordsverige som har handlet med autocamper og campingvogne, og han har købt flere her i Dk til videresalg deroppe.
mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : ymot

Dato : 09-10-04 17:23

Tak for svaret Teil.