/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
"Rolls Royce årgang 79"
Fra : Rasmus85
Vist : 232 gange
200 point
Dato : 08-10-04 20:58

HEjsa....!

Hvis der er nogen der har meget forstand på biler så vær venlig at besvare dette spørgsmål... Min kæreste har vundet en Rolls Royce årgang 79, som er nyrenoveret og i tip top stand.... Den er blevet vurderet til en værdi på 325.000 , er det en rimelig pris er det evt. max værdi eller kan få mere ??

Håber på et kvalificeret svar.!

Mvh. Rasmus

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-10-04 21:03

Først og fremmest, er du helt sikker på, at hun virkelig har vundet en RR?

Og hvilken model er der tale om, og er gevinsten vundet i Danmark eller udlandet?

mvh dova

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 08-10-04 21:09

Såfremt historien er korrekt, beholdte jeg vognen.

Kommentar
Fra : Rasmus85

Dato : 14-10-04 19:26

Den er 100 % sand, hun vandt den i en konkurrence i BILKA, dvs. at den er vundet i DK og den er inregistreret men vi har lige hørt at den er 900.000 værd, weee.....