/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
mit Win skrivebord støre en min tv skærm~
Fra : Jedi_mind_tricks
Vist : 495 gange
20 point
Dato : 08-10-04 16:56

hej jeg har mit tv sat til min comp. jeg kan godt sætte en film igang og så centrere den bagefter også fylder den hele tvet.. det virker fint .. men når jeg så er på skrivebordet på min comp og så man kan se det på tvet .... kan man ikke se det hele af skrivebordet på tvet..?? når jeg tager musen over i en side rykker billedet så jeg kan se den side.. også kan jeg elers surfe rundt på mit skrive bord hvordan gør jeg så kan se mit skrive bord 100 Procent??? PÅ en gang så der ikke er sider der er uden for skærmen..!

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 08-10-04 17:03

det er nok fordi det bliver udvidet til næste skærm, medmindre du kører synkrone billeder.

Kommentar
Fra : Jedi_mind_tricks

Dato : 08-10-04 17:04

jeg siger klon skærm i den nvida ad der er i mit grafikkort.. hvad skal jeg gøre??

Accepteret svar
Fra : xyzzygy

Modtaget 30 point
Dato : 08-10-04 17:09

tja, clone = synkron så det er ikke problemet. dek kan skyldes skærmens opløsning, da TV-skærme sletikke er af samme kvalitet som PC skærme, prøv at ændre opløsningen.

Godkendelse af svar
Fra : Jedi_mind_tricks

Dato : 20-10-04 15:25

Tak for svaret xyzzygy.