/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
LGP "gør det selv"
Fra : Rustica.dk
Vist : 452 gange
300 point
Dato : 08-10-04 13:37

Jeg vil høre om der er nogen der har noget erfaring med den LGP "gør det selv"
projektor der findes på: http://gladsaxenyt.dk/projektor/ ??

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 08-10-04 14:35

Hej Rustica,

jeg ville ikke ofre penge og tid på projektet.

Hvis man ser "OFTE FREMSATTE SPØRGSMÅL, ER BESVARET HER (FAQ) "

opdager man, at alle spørgsmål bliver besvaret totalt ens.

Det virker ikke seriøst.

Mvh Ivan

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-04 14:37

Lyder lidt for smart, a' la kuponhæfte-dimser. Men prøv da, og lad høre!

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 08-10-04 14:44

IBM760

Spørgsmålene er også ens, måske derfor de ens svar, mon ikke der bare er tale om en "link fejl"

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 08-10-04 14:48

Det tvivler jeg på.

Det er en fup annonce. Der findes ingen kontaktoplysninger og umiddelbart kan deres bestillingsside ikke benyttes, hvis man vælger betalingsform "check".

Jeg tror den er totalt ulovlig.

Ivan

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 08-10-04 15:17

Det ser da smart ud, men men, for det første projekterer man billedet op til 120 hvilket må give en ringe kvalitet, og sam andre er inde på, det lyder lidt for rosenrødt. personligt ville jeg holde mig langt væk fra sådan et foretagende, og evt. købe noget "rigtigt" udstyr.
Du vil komme til at fortryde købet.

Jeg vil heller ikke råde dig blot at købe det for at prøve det, for så at sende det retur, man kan ikke forudsige hvilke problemer der måtte komme for at få pengene tilbage. Jo hvis du betaler med mastercard, så går der som regel en måned før beløbet bliver trukket, og hvis det er det rene l... kan man annulere betalingen.

ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 08-10-04 15:18

Jo, og så lige det, at man ikke kan købe det i forretninger, det lugter også.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-04 15:22

Som sagt, lig kuponhæfter!!!!!!

Kommentar
Fra : minimulras

Dato : 08-10-04 17:18

Hej Rustica
Jeg har fået af vide af en kammerat at det er noget lusket... han købte det, men ville ikke eje det da han fik det.. Han aftalte derfor med manden fra "firmaet" at det bare skulle sendes tilbage, hvorefter min kammerat ville få overført pengene. Disse penge har min kammerat aldrig set noget til, "Firmaet" havde sørme ikke modtaget det... svindel og humbug... TIL ALLE: HOLD JER FRA DET...og spar i stedet sammen til en ordentlig...

Rasmus ;)

Accepteret svar
Fra : minimulras

Modtaget 300 point
Dato : 08-10-04 17:24

Her er et link der viser lidt om hvad meningen er med det....

www.diyprojectiontv.tk/

Rasmus

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-04 17:40

Ok, det var da også sært hvis du kunne "trylle" et 900 kr's tv om til en projektor. Det lød næsten for nemt. Fastholder min påstand om "kuponhæfte-tilbud"!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-04 17:40

Som Rasmus siger, lad være Rustica!

PS Fandt du en bil?

Godkendelse af svar
Fra : Rustica.dk

Dato : 08-10-04 18:14

Tak for svaret minimulras.
Så tror jeg at jeg trækker min næse tilbage...

TIL 3773: Ja jeg har købt en rigtig FIN, Mazda 323, fra 88` til 8500,- ingen rust og går rigtig godt i motoren.