/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Geforce2
Fra : RaB
Vist : 884 gange
60 point
Dato : 20-07-02 19:52

Er det muligt at opdatere driver til en Geforce2 MX/MX 400?? det er fordi efter jeg har slettet alt på min com, kører mit grafik kort dårligt.. Jeg er ikke helt sikker på om det er den rigtige driver jeg har installeret.. Hvor kan man ellers downloade driver til Geforce2 MX/MX 400?? så den yder max..!!

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 20-07-02 21:35

Hej RaB!

http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=drivers

Her kan du finde de sidste nyeste drivere til dit grafikkort og styresystem!

Mvh
Bjarne H

Kommentar
Fra : RaB

Dato : 20-07-02 22:08

okay.. det lyder nok dumt men hvorfor en skal jeg download?? på den side.. altså til mit grafikkort Geforce2 MX/MX 400....

Kommentar
Fra : LEXeBus

Dato : 20-07-02 22:55

Det er fordi det er nVidia der har lavet dit Geforce-kort's Chip, den driver er den bedste du (og vi andre med Geforcekort) kan bruge.
Husk den bliver tit opdateret, så du kan med fordel hente en ny hver 2. til 3. måned.

/LEX

PS. Den virker........

Kommentar
Fra : RaB

Dato : 20-07-02 23:01

okay men hvad hedder den fil jeg skal download???...

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 20-07-02 23:13

Hej RaB,

er det Win 98 du bruger?

hvilket firma har lavet dit grafik kort? (f.eks. ASUS eller et andet firma)

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : RaB

Dato : 21-07-02 00:47

hej strarup..

Er det muligt at opdatere driver til en Geforce2 MX/MX 400?? det er fordi efter jeg har slettet alt på min com, kører mit grafik kort dårligt.. Jeg er ikke helt sikker på om det er den rigtige driver jeg har installeret.. Hvor kan man ellers downloade driver til Geforce2 MX/MX 400?? så den yder max..!!

jeg kører windows 98.. men jeg ved ikke helt hvad mærke det er...

Kommentar
Fra : janus141

Dato : 21-07-02 01:14

det burde være ligemeget hvilken producent der står bag dit grafikkort... den installationsfil man henter fra nvidia inkluderer versioner til alle GeForce-udgaver.
Grunden til, at man bare kan tage den driver og bruge til sit GeForce 1, 2, 3 eller 4, uden at tænke på producenten er, at interfacet til denne chip er ens fra grafikkortproducent til grafikkortproducent.
http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=windows2000 for win2k og WinXP.

Vh Janus

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 21-07-02 01:25

Hej RaB,

når du bruger Win 98, skal du vælge "Windows 95/98/Me Drivers" -->
http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=windows9x

men afhængig af hvilken producent det er... ka' der også være forskelle... Jeg har samme Grafik kort som du har... Det er SÅ en ASUS model... de har selv også nogle drivers m.m. til det...

var grafik kortet i computeren da du købte det? eller er det sådan at du tilfældigvis har en manual eller kasse hvor der står noget om den... ud over Geforce2 MX/MX 400?

har du nogle CD-rommer til den, med software eventuelt?

ellers vil jeg foreslå dig at downloade den "Detonator" der er på Win98 siden... og så afprøve den...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : User

Dato : 21-07-02 12:01

Hej...

Vil bare lige sige at jeg har et Asus V7700 Geforce 2 GTS og jeg bruger ikke Asus egne drivere, men derimod Nvidias Detonator drivere og det kører 100 % upåklageligt :)

Accepteret svar
Fra : Sonofsun

Modtaget 60 point
Dato : 21-07-02 22:33

hey

Med Win98 skal du bruge denne driver: http://download.nvidia.com/Windows/29.42/29.42_win9x.exe
Med Win2000 og XP skal du bruge denne driver: http://205.158.109.140/Windows/29.42/29.42_winxp.exe

download den og, og kør den, så opdatererden selv, som det er nødvendigt.
hvis det stadig ikke kører ordentlig, kan du downloade DirectX det kan du gøre her: http://download.microsoft.com/download/DirectX/Update/8.1b/W98Me/EN-US/DX81eng.exe

det er hvad du skal bruge.

/johnny

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 04-08-02 01:21

Hej RaB,

har du fået det til at funke... eller driller det stadigvæk?

mvh.

Strarup