/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
sims 2 hjælp
Fra : showgirl
Vist : 246 gange
50 point
Dato : 07-10-04 13:12

Hejsa... har et lille problem med mit sims 2, når jeg har installeret spillet og vil spille bader den mig sætte cd1 i... dt gør jeg så,
men den vil derefter ikke finde cd´rommen...?? så den bliver bare ved med at skrive en fejlbesked om at jeg skal tage cd´en ud og sætte den i igen.

Men det virker altså ikk...??

Kan Nogen hjælp...

Mvh. Showgirl

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 07-10-04 13:18

Hmm, har du orginal CD?

Kommentar
Fra : showgirl

Dato : 07-10-04 13:20

Øhh. narj..

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 07-10-04 13:22

Hvordan skal jeg tage det som et ja eller nej?, hvis den er uorginal hvordan er den brændt?

Kommentar
Fra : showgirl

Dato : 07-10-04 13:24

Nej den er ikke original, brændt?? det ved jeg da godt nok ikke... fik den af en veninde..
Har prøvet med en no-cd crack, så dur det , men kan ikke bygge...

Kommentar
Fra : calista

Dato : 07-10-04 13:29

Sims2 virker ikke som brændt CD..Den hedder sig, at det er "kopisikkert". Og no-CD cracks er ikke noget værd, til nogle spil!!

Kommentar
Fra : showgirl

Dato : 07-10-04 13:35

Hmm "kopisikkert" eller ej, så skal det skam komme til at virke... !!!

Jeg giver ikke op uden kamp...*S*

Kommentar
Fra : showgirl

Dato : 07-10-04 14:00

man kan få en eller anden "The.Sims.2.Virtual.Disk-iND.ShadowCast.Osiolek!com.rar" så du kan spille spillet med daemontools... men aner ikke hvor jeg skal finde den... nogen som kan hjælpe???

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 07-10-04 14:03

Det kan lade sig gøre det ved.
Har du prøvet og lave en bin af den?

Kommentar
Fra : showgirl

Dato : 07-10-04 14:08

nej hvordan gør jeg det????

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 07-10-04 14:09

Låner den orginale CD, og laver en .bin af dem, via f.eks. programmet. Alcohol 120%. eller Daemontools
Hvis det ikke virke kan du hente det på nettet.

Kommentar
Fra : showgirl

Dato : 07-10-04 14:12

okey... jamen det lyder da som en mulighed så... troede lige det var noget jeg kunne gøre her og nu...
er ved at være lidt utålmodig..
Har haft spillet i en uge nu og har ikke kunne spille det.. (det er sgu da det rene tortur) He he he

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 07-10-04 14:14

hehe ja det er surt, det er forsøget hver, har ikke selv teste med the sims 2, men prøv. ;)
Held og Lykke ;)

Kommentar
Fra : calista

Dato : 07-10-04 14:15

Husk lige på, at Sims2 "detecter" hvis der ligger fex cloneDC, Nero eller lignende programmer på den puter man vil spille på!
Jeg måtte afinstallere CloneCD, da jeg skulle spille...

Kommentar
Fra : showgirl

Dato : 07-10-04 14:21

ja men hvis den detecter det skriver den det vel?? har clone dvd og nero... men lad os nu se... jeg ville snart afinstallerer hvad som helst for at spille mit spil...

Kommentar
Fra : calista

Dato : 07-10-04 14:24

AARGHGHH; kan ikke huske hvad den skrev!! (alderdommen der trykker??!)
Og jeg kan godt forståm, du gerne vil spille det, pas på, det er svært vanedannende!!
MEN, jeg vil nu opfordre dig til, at få fat i originalen (det jo snart jul osv!!)

Kommentar
Fra : showgirl

Dato : 07-10-04 14:27

Jeps kender det fra sims 1 det var det rene narko..!! og så laver de jo en sims 2 for at få os really hooked..
De ved godt hvad de laver.. he he

Ja men 500,- for et spil er mande mande penge...

men ja julegave ønske var da en muuuhli´hed...