/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Brugt benzintank
Fra : Axelise
Vist : 1330 gange
100 point
Dato : 05-10-04 00:19

Hvor finder jeg en brugt benzintank til min Mitsubishi Colt årg. '89? Den kører ellers godt og er i god stand, og jeg har ikke råd til at skifte bilen ud før om ca. 1½ år, så det kan ikke betale sig med en ny benzintank. Jeg har alletiders mekaniker, der laver min bil for ingen verdens penge, men han har ikke kunnet finde en tank til mig endnu, og nu lækker min bil altså så meget, at der er en hel lille sø af benzin under bilen hver morgen. Jeg bor i København og er ikke interesseret i at betale mere end ca. 700-800 kr for en brugt benzintank i god stand. Ved nogen, hvor jeg kan få fat i en??

Kommentar
Fra : reiffenstein

Dato : 05-10-04 00:34
Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 05-10-04 00:44

De havde ikke nogen......

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 05-10-04 01:03

Alle størrer autoophuggere har deres fælles database, hvor de kan se hvor der er en, og hvad den koster.
Så ring ned til den nærmeste hugger.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 05-10-04 08:04

Eller sæt en annonce i DEN BLÅ AVIS at du søger en benzintank til din bil. Du kan logge/tilmelde dig her: www.dba.dk
Din annonce er på nettet med det samme, så mange tusinde mennesker ser den kort efter.

Held og lykke!!!

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 05-10-04 09:04

Prøv evt. denne: http://www.autoophug.org/ctrl/form.htm

hvor du kan sende en forespørgsel.

Mvh Ivan

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 05-10-04 10:58

Du kan også prøve her:

Autoophuggernes fælleslager

ellebye

Kommentar
Fra : reiffenstein

Dato : 05-10-04 16:23

De har da 7 til en 89, model.

Reiffenstein.

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 05-10-04 17:22

Ja ikke når jeg søger....
Mitsubishi Colt årg. '89, - benzintank. Nix, - der er ingen.

Kommentar
Fra : egoland

Dato : 05-10-04 17:43

En brugt benzintank koster ca. det samme som en ny u-original. Undersøg det i biltema, fx. og du bor jo tæt på sverige, så på nettet og søg.
Prøv evt. www.autogenbrug.dk, eller www.autoophug.org

Kommentar
Fra : reiffenstein

Dato : 05-10-04 19:06

Følgende har den Rødding tlf. 74841748. Midtjysk 97155111. Sindal 98935733.
De andre er til diesel. Det er muligt at nogle er nye men uoriginale og derfor til den rigtige pris.
Men prøv at ringe til dem.

Reiffenstein.

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 06-10-04 10:24

Ups...har lige fundet ud af, at det er en '87 model jeg har. Men jeg leder videre og forsøger jeres anvisninger.

Accepteret svar
Fra : Koloritten

Modtaget 100 point
Dato : 12-10-04 13:55

Min svoger har faktisk en gammel Misubishi Colt, som skal skrottes. Vistnok årg. 1987. Prøv at ringe til Jan Hansen 20730337.

Godkendelse af svar
Fra : Axelise

Dato : 13-10-04 11:37

Tak for svaret Koloritten.