/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Er det bare min pc´er som strejker eller~
Fra : pedellen
Vist : 336 gange
100 point
Dato : 04-10-04 13:14

Hej NG

Er det bare min pc´er som strejker eller er der ikke kommet nogen indlæg under Nyheder siden d. 26/9?

Hvis det bare er min som strejker, hvad skal jeg så gøre for at komme til at se "Nyheder" igen. Jeg tror kun, at det er her i hunde, at jeg ikke kan se det.
Håber, at der er en som kan fortælle mig hvad der er galt.

Mange hilsner
Pedellen

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 04-10-04 13:23

Næh, så strejker min i hvert fald også. Den holder også på 26/9 som den nyeste....

Kommentar
Fra : pedellen

Dato : 04-10-04 13:33

Hej Hansen9
Hm, det undrer mig bare, for normalt er der nye indlæg næsten dagligt, men jeg kunne selvfølgelig prøve at skrive et, og så se om det kommer. Det vil jeg gøre

Hilsen Pedellen

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-10-04 14:10

Du kan da altid se i kategorien om der er nye indlæg
http://www.kandu.dk/dk/emne/20701

Kommentar
Fra : pedellen

Dato : 04-10-04 14:20

Hej BjarneD
Nej det tror jeg faktisk ikke, at jeg kan. For efter at jeg skrev mit sidste indlæg her (kl. 13.33) prøvede jeg at skrive et indlæg under nyheder, og det er ikke kommet endnu. Men det kan da selvfølgelig være, at det bare er blevet forsinket?

Hilsen Pedellen

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-10-04 14:24

Jeg tror også at jeg har misforstået. Jeg ved faktisk ikke rigtigt hvad du mener med Nyheder, hvis du vil hjælpe mig lidt på vej skal jeg gerne forsøge at finde et svar til dig.

Kommentar
Fra : pedellen

Dato : 04-10-04 14:37

Hej BjarneD

Her, hvor vi skriver nu hedder det "ubesvarede spørgsmål" nedenunder kommer "besvarede spørgsmål" derefter "tips og tricks" og allernederst kommer "nyheder". Håber at du forstår, hvad jeg mener nu

Pedellen

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 04-10-04 14:46

Hej pedellen,

Jeg gik også i nogle dage og troede der ikke skete noget, men det er kandu's opdatering af nyhedsgrupperne der ikke fungerer.

Jeg gik i stedet ind på googles nyhedsgruppe, og kunne se at der fuld aktivitet.

Men der har før været problemer med kandus kontakt til nyhedsgrupperne.

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 100 point
Dato : 04-10-04 15:07

Ja, nu er jeg med. Jeg følger interessante nyhedsgrupper via mit postprogram og her: http://www.usenet.dk/grupper.pl

Godkendelse af svar
Fra : pedellen

Dato : 04-10-04 15:13

Tak for svaret BjarneD. Og også tak til dig Qfha

Qfha, jeg sender points til dig også, for jeres svar er lige gode

Jeg har kontaktet KanDu og gjort dem opmærksom på problemet, og så håber jeg at det hjælper

Mange hilsner Pedellen

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-10-04 15:46

Jeg syntes nu at qfha i højere grad en jeg havde et godt svar, og desuden deltager jeg af lyst, men det er jo for sent nu så jeg nøjes med at sige tak.
Hilsen
Bjarne

Kommentar
Fra : pedellen

Dato : 04-10-04 16:09

Tja, det kan da godt være at du har ret. Jeg kunne ikke lige bestemme mig for, hvem af jer der skulle have points´ne, så derfor får i begge to

Det link som du sendte, er et som jeg har ledt efter godt nok i en anden anledning, så for mig er begge svar lige gode. Men ok qfhas svar var selvfølgelig mere direkte på spørgsmålet

Hilsen Pedellen

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-10-04 16:17

Det gør ikke mig noget, men der er nogen der lægger vægt på at få deres indlæg godkendt som svar, men bare du fik de svar du har behov for