/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
bilen hakker ikke nok gas ?
Fra : meyerbeyer
Vist : 488 gange
50 point
Dato : 04-10-04 07:09

Når bilen står stille lyder det som om jeg træder på speederen.og når jeg kører 60-100 km er det ligesom om den hopper og hakker som om den ikke får benzin eller tager ved gas ,hvad er det ? peugot 106 1.6 årg. 98

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 04-10-04 07:24

Prøv at pille luftfilteret ud!!

Kommentar
Fra : fh1dk

Dato : 04-10-04 08:01

sidder tændrørshætterne ordentlig på?

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 04-10-04 09:00

Hvilken bil og årgnag snakker vi om her???

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 04-10-04 09:03

Ok.. er vist ikke vågen HEHE...

Det kunne være lambda sonden. Hvis den ikke virker slår bilens computer over på et nød system. Der kan fremkalde følgende. Og hvis den godt kan hoppe lidt når du sætter igang er jeg næsten sikker på det er den. Du ved kængurubenzin

Kommentar
Fra : keno

Dato : 04-10-04 09:49

Hej.
Prøv at købe et nyt luftfilter,har gjort det samme og nu virker min bil igen.
Hilsen KENO.

Accepteret svar
Fra : copycatDK

Modtaget 50 point
Dato : 04-10-04 10:55

Lige inden du fiser ud og køber nyt filter skal du måske bare lige prøve at tag det af først og se om der sker endringer. Det behøver du ikke et nyt filter for. Så penge sparet penge tjent..

Godkendelse af svar
Fra : meyerbeyer

Dato : 04-10-04 13:28

Tak for svaret copycatDK.

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 04-10-04 14:08

Faaaantastisk

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 05-10-04 00:04

var det luft filtert den var gal med???

Hvis ja så overlader jeg lige mine 50 point til fjante. Synes det nu er mest fair.