/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Popstar Jon nye sang
Fra : nytcam
Vist : 1258 gange
50 point
Dato : 03-10-04 23:07

Jeg har hørt at popstar jon skulle have lavet en ny sang der har været et hit i sommers emn at der ikk rigtig var nogen der vidste at faktisk er han der synger sangen
Mit spørgsmål er så hvad hedder bandet og snagen

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 50 point
Dato : 04-10-04 02:12

Det er skam rigtigt nok hvad du har hørt.
Der er den 31 august her i år udgivet en maxi-CD med gruppen Musikk.
Sangen hedder Summer Lovin' og det er Jon der synger.

Han har for øvrigt taget navneforandring til John Rock og er vist i gang med et nyt Dance-album.

mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : nytcam

Dato : 04-10-04 15:01

Tak for svaret dova.

Kommentar
Fra : jensgertson

Dato : 04-10-04 15:38

ej, det er da ikke Jon? det lyder jo slet ikke som Jon fra popstars! (det lyder som en eller anden gammel mand) og Jon er da også i fængsel? (og for min skyld skal han bare blive der, der hører han hjemme)

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-10-04 15:57

selv tak nytcam

mvh dova

Kommentar
Fra : nytcam

Dato : 04-10-04 21:46

Jens

Jo det er jon-og jon har ikk været i fængsel som sådan -han fik nået samfundarbejde af en art.....Men jo det er jo der synger......og selvom jeg ikk selv kan lide ham specielt meget så er den nye sang da bedre end det andet han lavede...

Kommentar
Fra : jensgertson

Dato : 05-10-04 14:28

Okay, det må jeg sige... Det havde jeg ALDRIG gættet. Ja, det vil jeg helt klart give dig ret i, det er bedre end det gamle.

Kommentar
Fra : nytcam

Dato : 05-10-04 18:54

Nej jeg vidste det heller ikk før en kammerat sagde det-troede heller ikk på det men det er rigtig-og hvis man hører rigtig godt efter kan man godt høre at det er Jon-eller john rock som han hedder nu hehehe:) tsk tsk