/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Warhammer : Dawn of war
Fra : CyberfishY
Vist : 450 gange
76 point
Dato : 02-10-04 19:53

Mit warhammer dawn of war går ofte i sort og så genstarter hele min comp midt i et spil både over lan og campaign

Jeg har søgt på nettet om råd og fundet lidt her på dette link, hvor der står man skal update alt sit hardware med de nyeste drivers.
Det HAR jeg prøvet og det det løste ik problemet

http://wh40k.mednickonline.com/modules.php?name=XForum&file=forumdisplay&fid=14

Nogle siger det måske kommer en patch mod dette problem da jeg ik er den eneste med dette problem...så det er ikke min comp der er galt med...er meget ivrig efter et godt svar fra nogen som måske har løst det problem på en anden måde ?!

gentager...det er ikke min comp som fejler..det må ligge i spillets config filer eller noget

Accepteret svar
Fra : CarstenGP

Modtaget 76 point
Dato : 02-10-04 21:46
Kommentar
Fra : CyberfishY

Dato : 03-10-04 00:46

Nej for jeg læste at efter folk havde installet den så gik spillet stadig ned og den patch hjalp kun imod noget med forskellige sprog versioner i spillet. Men kan da lige tjekke om den har virket i morgen en gang !

Fandt oxo noget med at der vist kommer en anden patch da der er flere med samme problem !

Godkendelse af svar
Fra : CyberfishY

Dato : 12-10-04 12:02

Tak for svaret CarstenGP.