/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Til CPI Hussar ejere!
Fra : SoerenSkyggebjerg
Vist : 310 gange
50 point
Dato : 02-10-04 18:21

Da jeg lige har fået min CPI Hussar tilbage fra synshallen og fundet ud af, at de har taget en sort firkantet boks, vil jeg høre om der er nogle CPI Hussar ejere der ved hvad dette er for en boks? Det er en sort firkantet elektrisk boks der sidder helt til højre når man står bag knallerten og kigger ned hvor hjelmrummet sidder. Sidder også skråt overfor startrelæ'et (rund elektrisk komponent der sidder helt tilbage ca. i midten). Jeg skal nemlig vide hvad komponenten hedder for at kunne skrive til synshallen, at den ikke er ulovlig. Tror det er en C.D.I. enhed men er ikk sikker!

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 02-10-04 18:58

Det fremgår af synshallens report, som politiet også får hvilke dele de har beslaglagt.
De har nok troet at din CDI var uorginal, hvilket den jo også kan være, hvis du ikke har haft knallerten fra ny, og en tidligere ejer har udskiftet den.
http://www.thansen.dk/product.asp?c=312492656&n=521205050&pn=521205926
VH Palle Hansen