/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Byggegrunde
Fra : paparazzi
Vist : 487 gange
100 point
Dato : 02-10-04 15:06

Et par venner og jeg har længe gået med tanken om at finde en stor grund - eller flere ved siden af hinanden - hvor vi vil bygge 5-10 huse. Vi har imidlertid avært ved at finde et sådan sted. Vi har selvfølgelig nogle krav, men ingen steder at søge efter ... Kender nogle af jer en hjemmeside (home og de andre har kun grunde til enkeltbyggeri) hvor vi kunne starte vores søgen? Håber I kan hjælpe
Paparazzi

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-10-04 15:13

Søg evt. på kommunernes sider - der kan stå om udstykning.
http://www.ni.dk/kommunerogamter/

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 02-10-04 15:29

Ja, det er rigtigt, som emesen skriver. Kommunerne har dem. Fakse har for ikke så længe siden haft et helt hav af byggegrunde. Men der er vist ikke mange tilbage. Det er nok nemmest at finde nogle i de små kommuner. Og hvis man vil tjene fedt på dem, så skal de ikke ligge alt for langt fra København, eller en god forbindelse dertil.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : sipelip

Dato : 02-10-04 20:53

assens kommune har vist nogle

Kommentar
Fra : wipo

Dato : 02-10-04 21:30

hej
alt efter hvor det skal være i landet er der i Bork i Vestjylland nogle sommerhusgrunde til salg ( ca 88 stk.)
godt område med hurtigt salg (efter hvad vi kan se) mange tyskere der surfer i Bork Havn (udlejning) og det er hele året de kommer.
mvh. wipo