/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
NFS underground kan ik starte
Fra : skelyher
Vist : 533 gange
20 point
Dato : 01-10-04 19:22

jeg har lige købt underground og har installeret det og hentet patch til den men det virker stadig ik???
problemet er når jeg prøver at starte det op så kommer start screenen også hopper den bare ud i windows igen!
er der nogle er kan hjælpe mig med at løse mit problem???

på forhånd tak

Klaus.

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 01-10-04 20:52

Sikker på at du har stor nok computer til og trække spillet?

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 01-10-04 21:04

Er det måske en firewall?

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 01-10-04 21:43

Lav sprogen i windows om til Australsk. Det er en fejl i spillet som en patch ikke løser. Fejlen er selv på de originale skiver hvilket undrer mig.

Kommentar
Fra : Tri

Dato : 01-10-04 21:47

Hej Skelyher!

Hvis din maskine er kraftig nok til at køre spillet, så skal du prøve at geninstallere spillet, da der kan være en fil som ikke er kommet rigtigt med første gang.

Mvh. Tri

Kommentar
Fra : skelyher

Dato : 01-10-04 21:49

har en P4 2,66 Ghz 512 DDR ram hele lortet. ting27 har kigget efter kan du sige hvor australsk ligger omkring på listen ??

Accepteret svar
Fra : thbala

Modtaget 20 point
Dato : 01-10-04 21:55

australsk hedder på listen med sprog Engelsk(Australien).. ligger på min liste lige under dansk...

havde selv samme problem og løste det også ved at lave sproget om...

Kommentar
Fra : danatool

Dato : 01-10-04 21:57

Gå ind i kontrolpanelen

2.Og gå så ind under Regioner og sprog indstillninger, på engelsk Regional and language options.

3. Den øverste funktion skal stå på Engelsk(Australsk) og den nederste på Australsk.

Det var det, nu dur spillet det eneste der blir ændret er tiden den bliver ændret til AM/PM.

Kommentar
Fra : skelyher

Dato : 01-10-04 22:13

ok nu virker det mange tak skal i have :) i har reddet min nat :D

Kommentar
Fra : skelyher

Dato : 01-10-04 22:15

har et andet spørgsmål mit NFS er på svensk hvordan laver jeg det om ??

Kommentar
Fra : thbala

Dato : 01-10-04 22:17

det kan du vel ordne inde i spillet under sprog... det må jo kunne laves om til engelsk et sted

Kommentar
Fra : skelyher

Dato : 01-10-04 22:18

har kigget men jeg kan ik rigtigt se det nogle steder

Kommentar
Fra : thbala

Dato : 01-10-04 22:19

valgte du så ikke sprog da du installerede spillet??

Kommentar
Fra : skelyher

Dato : 01-10-04 22:19

det kunne man ik

Kommentar
Fra : thbala

Dato : 01-10-04 22:21

bum bum... så ved jeg ikke hvordan man lige klarer det...

Kommentar
Fra : skelyher

Dato : 01-10-04 22:21

okay tak for forsøget aligevel :D

Kommentar
Fra : thbala

Dato : 01-10-04 22:24

jamen det var da så lidt :D

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 01-10-04 23:28

det var så lidt ;)

Godkendelse af svar
Fra : skelyher

Dato : 04-10-04 18:07

Tak for svaret thbala.