/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Dario von slutty's kopi sang Barber min ~
Fra : hatchi
Vist : 1114 gange
29 point
Dato : 01-10-04 17:29

Hvad hedder den rigtige sang... tror det er noget med satisfaction eller noget, men hvad hedder sangen helt præcis og hvad hedder cd'en og kunstneren?

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 39 point
Dato : 01-10-04 17:40

Er det ikke Benny Benassi med Satisfaction. Det er min søns bud

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 01-10-04 17:54

Enig med Ans' søn

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-10-04 18:33

NielsPT
Jeg har lige læst din profil. Kan du have en rigtig god tur. Min ældste søn har været på lignende rejser.

Undskyld hatchi for dette sidespring

Hilsen ans og god week-end

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 01-10-04 19:08

> Ans

Mange tak!
Jeg glæder mig helt vildt til at komme afsted. Så er der sommer igen ..Men hvor er der meget man skal ordne og arrangere, før man bare føler sig det mindste klar. Jeg rejser allerede på næste søndag, og så vil I nok ikke se meget til mig de kommende 3,5 mdr her på Kandu!

Også go' weekend herfra!

Mvh Niels

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 01-10-04 19:12

Du kan da tjekke min hjemmeside om turen, www.godtur.dk - hvis du har lyst

Mvh Niels

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-10-04 21:56

>NielsPT
Jeg har nu tjekket din hjemmeside om turen. det er meget spændende, det du nu skal ud på.
Min yngste søn på 21 år ved noget om Dario von Slutty. Den ældste på 26 år har nu prøvet 3 gange at rejse "jorden rundt" Han har hver gang haft en oplevelse uden lige.
Jeg vil følge din tur via din hjemmeside. Måske også sende en hilsen, men jeg ved fra min egen søn, der bliver ikke så megen tid, når man først er lettet fra Danmark.

Endnu en gang undskyld til hatchi for at misbruge dit spørgsmål.

Godkendelse af svar
Fra : hatchi

Dato : 05-10-04 18:01

Tak for svaret ans.