/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Medion MP3-afspiller fra ALDI
Fra : P_K
Vist : 1481 gange
100 point
Dato : 29-09-04 10:39

Hej Alle!

Er der nogen, der har en mening om følgende:

http://aldi.dk/OFFER_DK/home.htm

(Vare nummer 8 i venstre side).

Kommentar
Fra : fh1dk

Dato : 29-09-04 10:52

Aldis vare plejer at være gode til prisen - men stadig pris og kvalitet hænger sammen. Men jeg ville ikke være bange for at købe en MP3 afspiller fra Medion, da jeg ikke tror der er den store forskel på indmaden om den hedder det ene eller det andet (altså på MP3 afspillere i den prisklasse)..

Kommentar
Fra : P_K

Dato : 29-09-04 11:25

Men har den nogle umiddelbare mangler/svagheder?

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 29-09-04 12:57

Hej P_K

Jeg synes ikke den har nogen umiddelbare mangler.
Man kunne selvfølgelig nævne, at der ingen FM-modtager er, men det synes jeg ikke er en mangel. Dog vil jeg nævne, at 128 mB er ved at være i underkanten for en mp3-afspiller. Det kan sagtens bruges, jeg har selv én med 128 mB - men hvis jeg skulle investere i en ny, ville jeg min. have 256 mB.. Men man får jo ikke 256 mB til 499,-

Jeg vil mene, at det er en ganske god mp3-afspiller. Jeg synes designet er lækkert, og Medion er vel også et fint mærke!
Som tidligere nævnt plejer Aldis varer at være gode til prisen.

Mvh Niels

Kommentar
Fra : P_K

Dato : 30-09-04 13:04

Men så er det vel en fordel, at den har mulighed for isættelse af Flash-kort?

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 30-09-04 17:33

Ja det er det helt sikkert!
Især fordi flash kort er relativt billige!