/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Det går for stærkt!
Fra : Kebaaab
Vist : 437 gange
100 point
Dato : 26-09-04 19:03

Jeg spiller et meget gammelt spil.

men spillets figurer fiser hen over skærmen, når det var meningen de skulle gå!
Er der en måde hvor på man kan sætte hastigheden ned på sin PC?

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 26-09-04 19:07

det må se skægt ud... jeg tror jeg har prøvet det før med et andet spil. Prøv at lave om i compability-instillingerne for spillet.

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 26-09-04 19:19

Hey..

Du skal nok have fat i et lille program der hedder Moslow, så man kan spille de her gamle spil.. Det er simpelthen fordi din computer er blevet for hurtig i forhold til spillet..

Her er noget om programmet (på engelsk):
Mo'Slo is used to slow a specific application or batch file. When you exit the slowed program you also exit Mo'Slo, and previous system speed resumes. Mo'Slo can be used in batch files and Windows shortcuts, and can be called from other applications. Virtual speed is adjustable from 99.9% down to 0.1% of normal in 0.1% increments. This is the shareware/evaluation version of the commercial version. This version lacks the convenience features of Mo'Slo Deluxe and 4BIZ and may not run on CPUs faster than 700MHz, but the slowdown engine is similar to the commercial version.

MoSlow kan downloades her: http://www.arcadecontrols.com/arcade_downloads.shtml - ca. halvejs nede på siden.

Mvh Niels

Kommentar
Fra : Kebaaab

Dato : 27-09-04 09:54

Dutter ik! Min PC har 2,6 Ghz!