/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Hjææælp GTA vice city!
Fra : Ravensoren
Vist : 644 gange
100 point
Dato : 26-09-04 14:36

Hej!
Jeg var gået hen og kørt lidt død i vice city da jeg havde gennemført det så jeg fandt en side hvor man kunne downloade sådan nogle biler og motorcykler. altså bare sådan at den skifter den ud på udseene og noget mere, men så instalelrede jeg bare en hel masse biler og motorcykler med det program der GTA MOD installer og så da jeg ville prøve det, men så der hvor den er igang med at loade spillet siger får jeg bare en fejlmeddelse: Unhandled Exception: c0000005 At Address: 0057901d

Og så vil jeg bare høre om der er nogen der ved om man kan få sådan et program så den sletter alle de der "Scripts" eller hvad det nu er? sådan at man nærmest starter "forfra"...
Håber i forstår mig...

Mvh
Søren!

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 26-09-04 14:38

dine saves bliver da gemt i dokumenter, geninstaller det.

Kommentar
Fra : Ravensoren

Dato : 26-09-04 14:40

Det kan jeg desværre ikke, da jeg har mistet CD'en :(...

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 26-09-04 14:43

hvordan spillede du det så uden CD?

Kommentar
Fra : Ravensoren

Dato : 26-09-04 14:44

Har hentet et crack på nettet.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 26-09-04 14:55

hmm, hent hele spillet så, hvis du gider vente, eller se om du kan låne det et sted.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 26-09-04 15:31
Accepteret svar
Fra : lars.dk

Modtaget 100 point
Dato : 02-10-04 21:58

du kan bare lave en systemgendanelse. du skal bare trykke på: start+alle programmer+tilbehør+systemverktøjer+systemgendanelse

Godkendelse af svar
Fra : Ravensoren

Dato : 05-10-04 14:01

har prøvet det, men det virker ikke.. men har fundet en løsning.