/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
HJÆLP puch bagdæk
Fra : Nikker
Vist : 694 gange
50 point
Dato : 22-09-04 18:36

hej .
jeg har en puch maxi og skal skifte lejer men , jeg kan ikke se hvor de kugler skal sidde ??

håber i kan hjælpe :) evt tegning.. på forhånd tak

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 60 point
Dato : 22-09-04 19:12

Tegning kan du jo se i det gratis katalog fra THansen.
Hvorfor ikke bruge faste lejer, fremfor løse kugler, da de er noget sværere at justere.
Jeg kan nok finde en tegning på nettet af baghjul, men hvad med at tage hjulet med ned til en knallertmekaniker, det tager ikke ret lang tid for ham,
VH Palle Hansen
NB: Rens og efterse dine bremsebakker, nu da det er skildt ad.

Kommentar
Fra : Nikker

Dato : 22-09-04 19:42

jeg har fået samlet lejet ..
men thansen havde ik nogen faste lejer!
så jeg købte kuglerne.
men de er samlet nu, men nu kan jeg ikke få bremsen til at passe på!?

Godkendelse af svar
Fra : Nikker

Dato : 18-01-05 14:54

Tak for svaret pallebhansen.