/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Pris på skift af bagerste side rude på L~
Fra : Linda_Jacobsen
Vist : 1050 gange
300 point
Dato : 16-09-04 20:38

Her

Er der nogen der ved hvad det koster at få skiftet den bagerste siderude på en Lupo?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-09-04 20:47

uha, Lupo'en er "berømt" for grimme priser. Umiddelbart kan jeg ikke finde uoriginale ruder til sådan en, så det hedder nok VW værkstedet.

Jeg har lige fået klistret en forrude i en Pug. Det kostede mig i omegnen af en 800-mand + lim + tid + moms. Gæt et par tusind med moms og hele skidtet. Hvad VW vil forlange, tør jeg ikke gætte på.

Kommentar
Fra : Linda_Jacobsen

Dato : 16-09-04 21:54

Jeg ved at jeg kan få en forrude hos dansk bilglas til 2200kr sat i også.

Men jeg ved ikke med en bag-siderude!

Kommentar
Fra : oscarfisk

Dato : 16-09-04 22:38

Rep af Lupo er billigt i Sverig og Tyskland.

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 17-09-04 11:15

Hvis du skulle komme til Polen er det ca. 1/4 -1/3 af de danske priser. Det er selvfølgelig noget af en rejse for at få lavet en siderude, men skal du eksempelvis have lavet et stort servicecheck med tandrem og "jeg skal komme efter dig", ja så er virkelig mange penge at spare....også ift. både Sverige og Tyskland.

Mvh
palle Jensen

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-09-04 11:24

Ja prøv da VW i Flensburg. Så kunne du få en tur ud af det.

Ring og spørg din lokale VW, eller hvis i har et autoglasfirma i byen. Er prisen alt for åndsvag, så ring til VW i Flensborg og hør dem. Du kan klart regne med de kan tale dansk dernede, hvis ikke du har det rart med det tyske.