/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
Bøh
Fra : hej
Vist : 437 gange
20 point
Dato : 09-06-01 12:20

Jeg er mobilix kunde og bruger ofte min mobiltelefon til at sende smsbeskeder.
Det er ikke muligt mere efter Mobilix er blevet overtaget af Orange. Hvad skal jeg gøre og hvilket nummer skal jeg ringe til i stedet?
Tak. Venlig hilsen Eva

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 09-06-01 12:41

Mobilix er vel ikke blevet overtaget af Orange?
De har bare skiftet navn til Orange ligesom alle
deres afdelinger i udlandet hedder.

Det burde vel ikke ændre noget i hvordan du
betjener din mobiltelefon?

-
Tommy

Accepteret svar
Fra : hjr

Modtaget 30 point
Dato : 09-06-01 13:34

Hej

På denne side for du vejledning i hvordan du indstiller din telefon:
http://com.media.mobilix.dk/cgi-bin/index.mpl?page_id=35&uid=

hjr

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 09-06-01 13:59

"hej" <hej.news@kandu.dk> wrote in message
news:UKmU6.1282$rs4.206201@news010.worldonline.dk...
> Jeg er mobilix kunde og bruger ofte min mobiltelefon til at sende
> smsbeskeder.
> Det er ikke muligt mere efter Mobilix er blevet overtaget af Orange.
> Hvad skal jeg gøre og hvilket nummer skal jeg ringe til i stedet?
> Tak. Venlig hilsen Eva

Ring til kundeservice, på 80404040 mener jeg det er.

Eller spørg i den rigtig news gruppe..

news:dk.teknik´.telefoni.mobil

Med venlig Hilsen Bjarke Hansen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 09-06-01 14:08

"hej" <hej.news@kandu.dk> wrote in message
news:UKmU6.1282$rs4.206201@news010.worldonline.dk...

> Jeg er mobilix kunde og bruger ofte min mobiltelefon til at sende
> smsbeskeder.

God ide.

> Det er ikke muligt mere efter Mobilix er blevet overtaget af Orange.

1: Jo, selvfølgelig er det muligt at sende SMS'er fra din mobiltelefon,
uanset navnet.

2: Mobilix er -ikke- blevet overtaget af Orange.
FranceTelecom har en afdeling i DK, som de valgte at kalde Mobilix.
FranceTelecom har -købt- Orange, som var et engelsk mobil-selskab.
FranceTelecom har bestemt, at alle deres 20 udenlandske afdelinger skal
hedde Orange.
Mobilix har i onsdags skiftet navn til Orange.

> Hvad skal jeg gøre og hvilket nummer skal jeg ringe til i stedet?

Kontakt kundeservice eller gå ind i en af de 22 butikker, så kan de hjælpe
dig med at få gang i dit SMS'n igen.

Btw...du er vist røget i forkert gruppe.

Mvh haa/o