/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Mest solgte 4x4
Fra : underdoze
Vist : 539 gange
250 point
Dato : 13-09-04 21:48

Er der nogen der ved hvilken af de "store" firehjulstrækkere der er den mest sælgende i DK gennem de sidste par år. Tænker ikke på RAV4 og Grand Vitara men bla. på BMW X5, VW Touareg, Toyota Landcruiser, Range Rover, Porche Cayenne, Mercedes ML, Jeep Grand Cherokee, Volvo XC 90.....findes der evt. en opgørelse herover?

Hilsen Christian

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 13-09-04 22:11

Jeg er ikke klar over om en sådan liste er tilgængelig, men jeg vil kraftigt tro det?!
Men hvis du eller nogen du kender er interesseret i én Toyota (Lexus) Landcruiser HJ 80 årg. 99/00 på hvide plader, så har jeg en sådan til salg.

Det er godt nok "lidt" uden for dit spørgsmål, men jeg håber det er OK?!

Mvh
Palle Jensen