/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Tekst
Fra : pvlar
Vist : 626 gange
20 point
Dato : 11-07-02 23:50

Er der nogen der har/kan teksten til Shakira's nummer " Underneath your Clothes "

mvh/pvlar

Accepteret svar
Fra : strarup

Modtaget 30 point
Dato : 11-07-02 23:58

Hej pvlar,

du ka' både læse den her... -->
http://www.absolutelyric.com/a/view/Shakira/Underneath%20Your%20Clothes/
og også her... -->
http://www.lyricsdownload.com/download/s/shakira/Lyrics%20-%2024.htm

håber det ka' bruges...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 12-07-02 00:00

Du kan vel ikke en del af teksten, så er det meget nemmere at søge efter ??

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 12-07-02 00:02

Hehe strarup....... endnu engang var du hurtigere

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 12-07-02 00:30

Hej E.P.

*LOL* det var ikke med vilje... men jeg kendte tilfældigvis nummeret med Shakira...

mvh.

Strarup

Godkendelse af svar
Fra : pvlar

Dato : 12-07-02 10:15

Tak for svaret strarup.
mvh/pvlar

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 12-07-02 12:47

Hej pvlar,

det var så lidt... har du forresten fundet ud af det med fiskene?

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : pvlar

Dato : 12-07-02 18:42

Hej strarup

Ja det er i orden. En ny gang total vandskift, rensning af sten, og så en ny pumpe. Nu kører det perfekt igen. Pumpen gav ikke ilt, men der i mod tog den ilten.

mvh/ pvlar