/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Steffen Brandt & Tina Dickow - Halleluja~
Fra : Fragge
Vist : 3982 gange
100 point
Dato : 11-09-04 15:41

Hej. Er der nogen der kender akkorderne til Steffen Brandt & Tina Dickow - Halleluja ? I såfald vil jeg gerne have dem. På forhånd tak . Ps. Det er en kanon smuk sang !

Accepteret svar
Fra : gummianden

Modtaget 110 point
Dato : 11-09-04 15:54

Ved ikke om der findes en side hvor akkorderne står sammen med den danske tekst til sangen, men ellers så er akkorderne sammen med den engelske udgave inde på denne side: http://www.leonardcohenfiles.com/hallelujah.html

Og den danske tekst kan du finde inde på: http://www.paadanskelaeber.dk/kunstnere/01_steffen_brandt_og_tina_dickow_-_halleluja

Så skulle det vel nok være muligt at kombinere disse så den kan spilles på dansk...

God fornøjelse

p.s. kan desuden også i allehøjeste grad anbefale den udgave Rufus Wainwright har indsunget til soundtracket til Shrek 1... Den er fantastisk

Godkendelse af svar
Fra : Fragge

Dato : 12-09-04 20:06

Tak for svaret gummianden!