/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
CPI Popcorn spærring
Fra : tomz
Vist : 386 gange
10 point
Dato : 10-09-04 13:31

Er der nogen der har en god side til til fjernelse af skiven på en popcorn, eller som enkelt og nemt kan forklare hvordan det skal gøres?

Kommentar
Fra : Znoop72

Dato : 10-09-04 13:50

www.mopedportalen.com ... let deretter etter "veiledere"

siden er på norsk.. men han gode tips om variator plate skift ;)

Kommentar
Fra : Znoop72

Dato : 10-09-04 13:50

www.mopedportalen.com ... let deretter etter "veiledere"

siden er på norsk.. men han gode tips om variator plate skift ;)

Kommentar
Fra : tomz

Dato : 10-09-04 14:16

tak for det hurtige svar... men kan ikke finde frem til noget brugbart (forstår ikke norsk :)... er der ikke en dansk side hvor man kan se hvordan man fjerner spærringen?

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 10 point
Dato : 10-09-04 17:01

http://www.moped.dk/
Fjern begrænsningerne.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : tomz

Dato : 11-09-04 12:50

Tak for svaret pallebhansen.

Kommentar
Fra : supertom

Dato : 14-09-04 08:34

er der nogen der ved om man skal skifte dyse når man fjerner skiven fra en cpi popcorn 30.
og hvis man skal hvilken størrelse
supertom

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 14-09-04 21:53

Ja da den har lidt mere at trække på, skal den også have en lidt federe blanding, dvs. et til to trin størrer strålespids, specielt hvis den også har anden udstødning.
Nu ved jeg hvilken dyse den normalt kører med, men hvis de feks. er 60 og de findes i 60-65-70-75 så vælger du 70.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Fuckfisse

Dato : 16-02-05 22:29

en dyse i størrelse;62 cirka vil gøre en god forskel.

mvh. Daniel FoG