/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Større vindskærm til Honda ST 1100 Pan E~
Fra : RichardStrand
Vist : 4310 gange
130 point
Dato : 09-09-04 22:44

Her der nogen der ved hvor man kan købe sådan en.
Den originale er for lav. Jeg ved at der findes et firma i USA der hedder Rifle, men kan ikke se om de har en dansk agent.

Kommentar
Fra : mibo5

Dato : 10-09-04 09:30

Hej RichardStrand
Prøv hos Louis han så meget http://www.louis.de/ Scheiben & Verkleidungen

Hilsen Michael

Kommentar
Fra : RichardStrand

Dato : 10-09-04 16:15

Tak til Michael - men det har louis ikke

Kommentar
Fra : dova

Dato : 10-09-04 17:07

Prøv at ring til KOK MC i Hostebro.
Hvis der er noget han ikke har, er han som regel flink til at få det bestilt hjem, eller vide hvor man kan finde det man mangler.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 10-09-04 17:07

Ups!
Det er selvfølgelig Holstebro

Kommentar
Fra : RichardStrand

Dato : 10-09-04 17:42

Tak også til Dova
Jeg har gode erfaringer med KOK's venlige facon, men jeg er bange for at få det forkerte hjem når jeg ikke kan se hvordan der ser ud. Jeg har fundet ud af, at GIVI har en model der hedder D184S, men her kan jeg heller ikke se noget billede hvor den er monteret på en ST1100. Det er mange penge at bruge på noget der er uvist. Men alligevel - tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-09-04 00:03

Nu kan jeg ikke lige huske hvor højt kåbeglasset er på ST 1100, Men et firma der hedder Powerzone laver et glas der er 50cm højt.

Kommentar
Fra : OleVilhelmsen

Dato : 11-09-04 14:37

Jeg har lige søgt på nettet. Prøv denne adresse:
http://www.ceebaileys.com/cycle/
Vindskærmen kan bestilles individuelt med højdetillæg fra 2" til 9", og er altid 26" bred (hvilket er 8" bredere end min),
med eller ude specielt "NACA" hul til fjernelse af turbelens og støj.
Jeg ved ikke om man kan få skærmen send til DK fra USA, men lad mig høre hvis du prøver

Kommentar
Fra : RichardStrand

Dato : 30-09-04 17:22

Tak til OleVilhelmsen

Jeg har nu bestilt via firmaets hjemmeside og er meget spændt på hvad jeg får leveret Prisen er godt nok høj, men det er forhåbentlig pengene værd.
Item Subtotal: $188.95
Shipping Cost: $47.00
GRAND TOTAL: $235.95
= 1.416 hvortil jeg nok kommer til at betale told og moms så min. 1800,00
vh
Richard
PS Vil du stadig vide om det går godt ? og om den er god når den er monteret ?

Kommentar
Fra : OleVilhelmsen

Dato : 30-09-04 20:49

Ja tak, meget gerne
mvh
Ole

Kommentar
Fra : RichardStrand

Dato : 27-10-04 21:14

Til Ole Vilhelmsen

Så lykkedes det. Skærmen landede 10 dage efter jeg havde bestilt den. Jeg blev ringet op af Fedex (Amerikansk kurerkompani) og blev opkrævet ialt kr. 496 for told, moms og ekspeditionsgebyr. Efter at have betalt dette beløb via netbank, fik jeg pakken efter 2 dage. Vindskærmen var meget fint emballeret i en stor papkasse og der var monteret en beskyttelsesfilm på både for og bagside.

Nu mangler jeg bare at få den monteret. Håber naturligvis at den passer og virker efter hensigten. Men det får jeg først bevis for til foråret. Jeg har simpelthen ikke tid til det lige nu før sæsonnen slutter defenitivt.

venlig hilsen
Richard

Kommentar
Fra : RichardStrand

Dato : 03-03-05 23:36

Til Ole Vilhelmsen
Nu er den monteret og det var meget let. Nu bliver det spændende om den virker efter hensigten, men med al den sne, så har det lange udsigter. Ikke engang bakkeåbningen bliver formodentlig aktuel. Selvom det bare er en "plasticraket" jeg har, så skal den ikke ud i vejr hvor der stadig er risiko for saltrester på vejene. Det har jeg prøvet før, det kostede flere timers arbejde og knofedt at fjerne det værste rust og ødelagt letmetal.

Når engang prøvekørslen er overstået, så giver jeg gerne en tilbagemelding.

Richard

Kommentar
Fra : OleVilhelmsen

Dato : 23-04-05 17:44

Hej Richard,

Ja det er ikke rart med det salt, jeg har selv prøvet det.
Selv om det gode vejr lader vente på sig, har du vel afprøvet kåben nu.
Jeg er spændt på, om den svarer til forventningerne.
Hvor høj har du fået den, kan du mærke, at den er blevet bredere og hvordan er effekten på bagsædet?
Ole

Kommentar
Fra : RichardStrand

Dato : 23-04-05 22:52

Hej Ole

Ja der var meget bedre. Jeg sidder nu helt i læ og der er ingen turbulens mere. Jeg kan ikke huske hvor højt vindspejlet er, men jeg skal måle det og give besked. Her kan jo ikke vises nogen billeder, men jeg forsøger at lægge billdet ind på http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_opret5billeder.asp?ID=1395

Kommentar
Fra : OleVilhelmsen

Dato : 24-04-05 10:43

Hej Richard,

Så tror jeg også jeg anskaffer mig et.
Vil du være så venlig at oplyse din højde sammenholdt med højden på vindskærmen.
Jeg har set billedet og synes også det ser pænt ud, kan det ikke passe at farven på vindskærmen er helt klar.

Ole

Kommentar
Fra : RichardStrand

Dato : 24-04-05 20:37

Ja den er helt klar,men kan også fås røgfarvet en smule dyrere. Jeg er selv 1.77. Har du adressen?

Richard

Kommentar
Fra : OleVilhelmsen

Dato : 25-04-05 13:37

Hej,

Ja jeg har email-adressen men kan se at den kan bestilles med tillæg i højden fra 2-9".
Hvor høj er din skærm

Ole

Kommentar
Fra : RichardStrand

Dato : 25-04-05 21:27

KNAP 57 CM
RICHARD