/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
Optage lyden fra computerspil
Fra : nikolaj_holm
Vist : 400 gange
100 point
Dato : 07-09-04 11:29

Hej

Vi er nogle stykker som er igang med at lave en reklamefilm i skolen. Vi skal have lagt et lydspor ind over med lyden fra et computerspil f.eks. Supermario eller et eller andet.

Er der nogen der ved hvordan man får computeren til at optage det der kommer ud af Line-out?
Eller er der nogen der kender et godt sted på internettet hvor man kan finde noget lyd fra et eller andet computerspil?

På forhånd tak

Accepteret svar
Fra : Boa_Tromme

Modtaget 100 point
Dato : 27-09-04 18:36

Det kommer an på hvilket lydkort I har. De fleste nyere Sound Blaster kort, har en "what U hear" optage funktion. Det er oxo muligt med andre typer. Jeg er bare ikke klar hvad funktionen hedder!!

BoA

Godkendelse af svar
Fra : nikolaj_holm

Dato : 21-08-06 14:21

Tak for svaret Boa_Tromme.