/ Forside/ Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Spørgsmål
10  transor 1030
45-70HK Påhængsmotor
Fra : mikael_hanna
Vist : 2964 gange
500 point
Dato : 02-09-04 17:41

Jeg har en kollega som mangler en påhængsmotor. Den skal være mellem 45-70 HK med kortben. Elektrisk startmekanisme.....

500 points til den som kan give mig et link (eller en som har en motor selv som de vil sælge) til en MEGET billig motor.. der skal dog lige nævnes at kollegaen bor på Færøerne, så momsfrit køb foretrækkes..!

Mikael

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 02-09-04 17:54
Kommentar
Fra : rotw

Dato : 02-09-04 20:25

hvor i landet skal det være fra??

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 03-09-04 09:18

Lige meget hvor i landet det er fra... jeg skal ikke have et link til links... jeg kan skam godt selv google mig frem til en motor.... jeg bruger kandu.dk får at få et specifikt bud på en brugbar motor..! link til en specifik billig motor foretrækkes..!

Mikael

Kommentar
Fra : danatool

Dato : 03-09-04 12:54
Kommentar
Fra : HungryJack

Dato : 03-09-04 13:35

Jeg foreslår du køber dig et par årer, det er meget billigere, os så bliver man stærk som en okse!!!

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 03-09-04 14:04

hmmmm..... dnatool øhh danatool er den som har det bedste indtil nu.. håber bare på flere gode bud..!
SultneJack - heroppe på øerne er alle længe stærke som dyr. dog er det mere som får end som okser..!

Mikael

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 03-09-04 14:04

Glemte helt at skrive at det skal være en 2 taks motor..!

Mikael

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 03-09-04 14:33
Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 03-09-04 14:36

vil meget gerne have 1000 point

Kommentar
Fra : KajSloth

Dato : 07-09-04 21:11

Hvis du vil have en påhængsmotor i den størrelse hvorfor skal den så være 2-takters. Det giver jo en meget dårligere benzin økonomi og dermed mindre rækkevidde hvis man skal på langtur.

Kaj.

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 08-09-04 09:34

Hej Kaj. Ved godt det med bensin økonomien og rækkeviden. Det drejer sig om en mindre båd som skal på mindre ture. Og kollegaen ønsker sig akkurat sådan en motor jeg har beskrevet.

Mikael

Kommentar
Fra : danatool

Dato : 08-09-04 17:23

nu har jeg kikket lidt omkring og det er ikke dem der er flest af brugt
men jeg ved ikke hvad billigt er for dig men dette lyder som en fair pris på en ny
http://makeashorterlink.com/?N55521E39

Selva Marine Udenbordsmotorer

Produkt 50 hk

Beskrivelse 2-takt / K. ben

Cyl./ccm 2 / 684

El / Man. El

Vægt 72 kg

Trim/tilt Nej

Tank 23 Ltr.

Aut. olieblanding Ja

Styrehåndtag Nej

Fjernbetjen. boks Ja

Trim-met./omdr.tæll. Nej

Generator 12V/70W

Pris 33.000,-

og lige et plus
Fred. Rasmussen har forhandlere overalt i Danmark, Grønland og Færøerne, hvilket sikrer, at hjælpen er altid nær
http://www.fred-rasmussen.dk/

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 500 point
Dato : 08-10-04 12:32

Jammen det er så hermed gjort

God weekend...

Karina

Godkendelse af svar
Fra : mikael_hanna

Dato : 08-10-04 12:36

Tak for svaret Fnollerpige.