/ Forside/ Interesser / Fritid / Rollespil / Spørgsmål
10  nullerbul.. 100
Rollespils våben
Fra : Alucard_Theshadow
Vist : 12506 gange
50 point
Dato : 02-09-04 15:51

Er der nogle der kan nogle sider med rollespils våben???

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 02-09-04 16:10
Kommentar
Fra : Tompe_10

Dato : 09-09-04 21:56

ja prøv palnatoke.com eller dragonslair.dk

men hvis du skal købe noget som holder så skal du helt klart søre for at det er fra palnatoke for det er det eneste produkt i dk som ikke sådan lige går i stykker

men hvis du nu køber et latex våben så husk at købe noget silikone spray med så dit sværd kan blive ved med at være vådt og smidigt så det ik revner

håber du kan bruge det jeg har skrevet til dig.....

Kommentar
Fra : Tompe_10

Dato : 11-09-04 18:27

Hvis du selv vil lave dem skal du bruge noget gaffa tape et liggeunderlag en fiberglas pind og noget kontakt lim og sidst men ikke mindst en hobby kniv

Kommentar
Fra : valantha

Dato : 16-12-04 10:02

de har også våben i arena eller faro cigar (jeg ander ikke om det staves sådan)
men nu i er igang så leder jeg efer nogle iderer til et skovelver kostyme til kvinder

(undskyld mine stavefegl jeg er delvis ordblind)

Kommentar
Fra : SlowPols

Dato : 05-03-05 15:18

adressen til faraos cigarer er: http://www.faraos.dk
Der har de en del rollespils ting.. det er lidt dyrt i forhold til at lave dem selv (hvilket jeg forretrækker) men hvis man hellere vil købe dem er det det bedste sted i danmark efter min mening.

Niels

Kommentar
Fra : livemaster

Dato : 25-03-05 09:48

i faraos cigar www.faraos.dk ved jeg at der er et sværd til 300 lavet af excalibur det er mest til begynder

Kommentar
Fra : Angoranar

Dato : 05-07-05 16:28

Hvad med http://www.hardballshoppen.dk den er meget god, og der er mere end kun rollespil-ting.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 26-02-06 18:53

Du kan også prøve http://www.gunzone.dk - En lille butik i Århus (ved siden af Goblin Gate, på havnen) med nogle af Danmarks bedste kvalitetsvåben.
Du kan også købe dem online på hjemmesiden.

Det er bedre kvalitet end Dragons Lair. (( http://www.dragons-lair.dk ))

Citat
adressen til faraos cigarer er: http://www.faraos.dk
Der har de en del rollespils ting.. det er lidt dyrt i forhold til at lave dem selv (hvilket jeg forretrækker) men hvis man hellere vil købe dem er det det bedste sted i danmark efter min mening.

Man kan sagtens lave våben selv, men det er sværre at få dem gennem våbenkontrollen. Men hvis man absolut skal lave våbene selv, skal man for Guds skyld huske at sætte et lille stykke gummislange, i toppen, ovenover glasfiber stangen.

Tjek evt. våbenet selv, ved at slå dig på armen. Gør dette ondt, bare lidt ondt (så ondt, at du føler smerte ;) ) kan det ikke bruges. Man må ikke kunne rykke med kernen, og man må ikke kunne føle spidsen (derfor gummislange i toppen).

God fornøjelse !

Mikkel, Mangorossas søn.